سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام جمعه بیجار گفت:بسیج مهمترین و بهترین مدافع وعظیم ترین پشتوانه برای این انقلاب است
به گزارش خبرگزاری کردنیوز :بسیج بهترین مدافع و پشتوانه انقلاب استحجت الا سلام مرادی در خطبه های نماز دشمن شکن جمعه با تبریک  هفته بسیج به تمامی دلاور مردان بسیجی  ودعوت همگان به تقوای الهی از بسیجیان به عنوان :مخلص ترین و شرافتمند ترین افراد نام برد. 

وی افزود:بسیج به عنوان بازوی بارز انقلاب وبهترین پشتوانه این نظام می باشد که در نقش بی بدیل آن پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه بیجار خاطر نشان کرد:عملکرد و ویژگی های اخلاقی ، غیرت و شجاعت و ایثار و از خود گذشتگی و ولایتمداری، بسیج را به سازمانی تبدیل کرده که هیچ قدرتی غیر خدایی توان مقابله با آن را ندارد. 

وی همچنین گفت: بسیج به عنوان عظیم ترین یادگار امام خمینی(ره) است که مانند تیری بر قلب دشمنان قسم خورده نظام است.

خطیب جمعه بیجار اظهارداشت:بسیج نماد بارز مقاومت ، ایثار و از خودگذشتگی افرادی است که جهت دفاع از آرمانهای ملت خویش از جان خود گذشته اند. 

مرادی تصریح کرد: بسیج به تنهایی مختص افرادی که در این سازمان ثبت نام کرده اند نیست بلکه تمامی ملت اسلامی جزی از سازمان مقدس بسیج هستند.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان ما با داشتن روحیه استکبار ستیزی در همه حال با توجه به همنویات مقام معظم رهبری آماده دفاع از میهن و کیان خویش می باشند. 

حجت الاسلام مرادی در خطبه دوم نماز جمعه به دیدار فرماندهان حوزه های مختلف بسیج همزمان با اولین روز هفته بسیج اشاره کرد و خاطر نشان نمود:داشتن روحیه استکبار ستیزی در بین اقشار مختلف مردم از اهم مسائلی بود که معظم له به آن تاکید وافری داشت.

وی افزود:داشتن روحیه استکبار ستیزی نماد مقاومت و ایستادگی یک ملت در برابر توطئه های دشمنان است. 

امام جمعه بیجار تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با تحریم های و تهدیدهای اقتصادی علیه ایران قصد ایجاد رعب و وحشت را در بین مردم ایران را دارند، اما مردم انقلاب اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه و کار جهادی مانع اهداف دشمنان می گردند.

حجت الاسلام مرادی در پایان سخنان خود یادآور شد:انقلاب اسلامی ما برگرفته از نهضت عاشوراء است و مردم ما نیز با بصیرت و آگاهی تا پیروزی کامل بر دشمنان ایستادگی می نمایند.

منبع : بام ایران



کلمات کلیدی :
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 92/9/1:: 9:22 عصر
نظرات ( )