سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام جمعه توپ‌آغاج:
ترویج معروفات در ادارات از قالب بخشنامه خارج شود

امام جمعه توپ‌آغاج گفت: ترویج معروفات در ادارات از قالب بخشنامه خارج شود.

خبرگزاری فارس: ترویج معروفات در ادارات از قالب بخشنامه خارج شودبه گزارش خبرگزاری کردنیوز  فارس از بیجار، ‌حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر ظهر امروز در جلسه ستاد احیا امرو به معروف و نهی از منکر که با حضور جانشین دبیر ستاد احیا کردستان در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه مسئولان باید به صورت مداوم در کنار مردم باشند، اظهار کرد: حضور مسئولان در میان مردم نباید به ایام خاص خلاصه شود.

وی ضمن تقدیر از حضور مسئولان در مساجد در ایام‌الله دهه مبارک فجر بیان کرد: مسئولان برای مردم الگو هستند و حضور آنان در مساجد نوعی ترویج معروف در جامعه است.

حکیمی‌فر با اشاره به ترویج حجاب و عفاف در بین دانش‌آموزان به عنوان بهترین معروف، اضافه کرد: متأسفانه کلاس‌های مختلط در برخی از مدارس در روستاها این مهم را به مخاطره انداخته است.

وی به آفت‌های کلاس‌های مختلط در مقطع ابتدایی اشاره کرد و گفت: بلوغ زودرس دختران و پسران از جمله آفت‌های این اقدام است.

امام جمعه شهر توپ‌آغاج با اشاره به معضلات ماهواره‌ها و استفاده از آن در برخی از روستاها به بهانه عدم آنتن‌دهی شبکه‌های تلویزیونی بیان کرد: مسئولان در این راستا نیز تدابیری لازم را اتخاذ کنند.

وی تصریح کرد: ترویج زندگی مجردی و بدون ازدواج و آسیب‌های اجتماعی و القا فرهنگ غرب و از بین بردن سبک زندگی اسلامی در خانواده‌ها از جمله رهاوردهای ماهواره‌ها است.

حکیمی‌فر با اشاره به شبکه‌های اجتماعی که به راحتی با وجود تلفن‌های همراه در دسترس تمامی اقشار جامعه قرار گرفته بیان کرد: می‌توان خود این شبکه‌ها را در راستای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی با دادن اطلاعات مذهبی، فرهنگی و غیره به‌کارگیری کرد.

خطیب جمعه شهر توپ‌آغاج با بیان اینکه دین اسلام سرشار از معروفات است، عنوان کرد: دشمنان و مروجان منکرات در جامعه اسلامی در برابر معروفات اسلام دستشان خالی است.

وی در پایان بر رعایت شئونات اسلامی و حجاب و عفاف  در ادارات به عنوان مروجان اصلی معروفات تأکید کرد و گفت: ترویج معروفات و جلوگیری از گسترش منکرات در حد دستورالعمل و بخشنامه در ادارات نباشد.

 - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931126001011#sthash.dXj8FRhX.dpuf



کلمات کلیدی : امام جمعه توپ‌آغاج گفت:، ترویج معروفات در ادارات از قالب بخشنامه خارج شود.
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/11/26:: 5:30 عصر
نظرات ( )