سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جشن میلاد در روستای قره ترپاق؛

به گزارش خبرگزاری کردنیوز؛ مراسم باشکوه جشن میلاد حضرت صاحب‌الزمان (عج) با حضورمسئولان و مردم متدین و ولایت مدار به همت اعضای شورا و فرماندهی پایگاه شهید سلیم خانی در مدرسه روستای قره ترپاق برگزار شد.

حجت‌الاسلام حکیمی فر بیجاری در این مراسم ضمن تبریک ولادت سراسر نور حضرت حجت (علیه‌السلام) با اشاره به آیه وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ...(نور/55) اظهارداشت: خدای متعال وعده جانشینی خود را به انسان‌های مؤمن و متدین قرار داده است.

وی افزود: عمل صالح و تقوای الهی در زندگی موجب رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی می‌شود.

این کارشناس تاریخ اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در ادامه با اشاره به ویژگی‌های یاران امام زمان (ع) گفت: معرفت عمیق به خدا و امام خویش از برجسته‌ترین ویژگی یاران حضرت خواهد بود.

حجت‌الاسلام حکیمی فر بیجاری تصریح کرد: اطاعت کامل؛ عبادت و صلابت، جان‌نثاری درراه امام زمان، از دیگر ویژگی‌های یاران حضرت هست.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مهم‌ترین وظایف منتظران امام زمان علیه‌السلام نیز گفت: شناخت حضرت حجت موجب نجات انسان‌ها می‌شود؛ همان‌طوری که نبی مکرم اسلام فرمودند: من مات ولم یعرف امام زمانه مات میتته جاهلیه، هرکس بمیرد؛ درحالی‌که امام زمان خود را نشناخته باشد در مرگ جاهلیت مرده است.

کارشناس تاریخ اهل‌بیت علیهم‌السلام تصریح کرد: الگوپذیری؛ دعا، تلاش برای حفظ ایمان و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت را از دیگر وظایف منتظران دانست و بر آن‌ها تأکید کرد.

خاطرنشان می‌شود؛ در این مراسم، جناب آقای صمد نقدینه؛ فرماندهی پایگاه شهید سلیم خانی و جناب آقای محمد نقدینه رئیس شورای روستای قره ترپاق ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته؛ از حضور گسترده‌ای اهالی این روستا در جشن تقدیر و تشکر کردند.

یادآوری می‌شود این جشن در سالن اجتماعات مدرسه ابتدایی این روستا با اجرای دو گروه سرود دختران و پسران در مدح امام زمان (ع) برگزار شد و در پایان مراسم به دارندگان اسامی؛ محمدمهدی، مهدی، حسن به احترام پدر بزرگوار امام زمان (ع) و نرجس، نرگس و ملیکا هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام

  

 



کلمات کلیدی : جشن ,خجسته, میلاد ,حضرت, مهدی ,منجی ,عالم بشریت ,برگزار شد,روستا
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/3/23:: 10:1 عصر
نظرات ( )