سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش خبرگزاری کردنیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین حکمت حکیمی فر پیش از ظهر امروز 23دی ماه با حضور در دفتر حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی از مراجع تقلید با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی اظهارداشتند:تفقه در دین  و صبر در برابر مشکلات، رمز موفقیت در عرصه علم و دانش است و بنابراین کسی موفق است که در برابر همه سختی ها صبر کند تا بتواند مراتب علمی را یاد بگیرد و به فقه و فقاهت برسند.

این مرجع تقلید تصریح کردند: لباس رو حانیت لباس خدمت رسانی است و در برابر این خدمت رسانی سختی ها و بی حرمتی وجود دارد و این خدمت رسانی ارزشمند می باشد، زیرا روحانیت ادامه دهنده راه انبیا هستند.

این استاد برجسته حوزه علمیه بابیان اینکه اعزام روحانیون به همه نقاط کشور ضروری است تاکید کردند: مراجع ذی صلاح باید راه کارهای اعزام مبلغ به شهر ها و روستاهای مناطق مختلف توجه جدی داشته باشندو اعزام مبلغ نباید تنها به ایام تبلیغی خلاصه شود.

این مرجع تقلید در پایان با ابراز امیدواری و آروزی موفقیت برای امام جمعه شهر توپ آغاج تصریح کردند: انشالله ما در قم همواره دعاگوی شما در عرصه سربازی دین و مکتب تشیع هستیم . 

خاطرنشان می شود حجت الاسلام والمسلمین حکیمی فر پیش از سخنان آیت الله العظمی علوی گرگانی گزارشی از فعالیت های دفتر امام جمعه و  روستاهای اطراف شهر توپ آغاج به معظم له ارائه کرد.



کلمات کلیدی : حضرت آیت الله علوی گرگانی، حجت الاسلام حکیمی فر، امام جمعه شهر توپ آغاج، قم، دیدار و گفتگو، لباس دین، مرزبانان دین اسلام و ت
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/10/23:: 7:23 عصر
نظرات ( )