سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 طلاب کردستانی وقایع جنگ را روایت می‌کنند معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کردستان از برگزاری دوره های تبلیغ در مناظق جنگی استطلاب کردستانی وقایع جنگ را روایت می‌کنندان کردستان و بیان واقعیات جنگ برای افراد شرکت کننده در اردو راهیان نور خبرداد. به گزارش خبرگزاری کردنیوز ؛ حجت اسلام سید موسی محمودی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری حوزه به تبیین برنامه ها ی  تابستانی پرداخت و گفت:سومین دوره تدبر در قرآن،تربیت معلم قرآن و دوره های حفظ و ترجمه با حضور  حجت اسلام الهی زاده از اساتید با قرآنی را در دستور کار خود داریم

وی افزود: برنامه ای هم تدوین شده تا طلاب در یک مسابقه آموخته های قرآنی خویش را محک بزنند واین برنامه با استقبال خیل عظیمی از طلاب روبرو شده است و این نشانگر علاقه بسزای طلاب کردستانی به قرآن و مفاهیم قرآنی است.

حجت اسلام محمودی یاد آور شد:با توجه به این که استان کردستان از آب و هوای خوبی برخوردار است، سعی نمودیم از این موقعیت استفاده کردیم و برنامه های متنوعی را برای طلاب در ایام تابستان برگزار کنیم.

معاون تبلیغ استان کردستان در ادامه به اهداف این دوره ها اشاره کرد و افزود: این دوره ها با هدف آشنایی بیشترطلاب با کتاب مقدس قرآن و تفسیر آن، بالا بردن روحیه رقابت بین طلاب و تقویت ذهنی طلاب علوم دینی است.

وی در پایان به انتخابات وحضور پرشور مردم و ایجاد حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت: در استان کردستان با توجه به این که استان مرزی کشور است و با توجه به مانور دشمن در این منطقه، حضور پرشور مردم را شاهد بودیم این نشانگر این است که مردم به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفته و حماسه دیگری را رقم زدند.

حجت الاسلام محمودی در پایان خاطر نشان کرد: اردوی خانوادگی روحانیون طرح هجرت نیزدیگر برنامه های است در دستور کار خود داریم و اخبار چگونگی و نحوه برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد.    



کلمات کلیدی : خبرگزاری کردنیوز، بیجار، کردستان، رایت گری جنگ، جهاد، شهادت، طلاب
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 92/3/28:: 1:22 عصر
نظرات ( )