سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به رییس جمهور،‌ خواستار دستور تسریع در چاپ و توزیع قانون و پیوست‌های قانون بودجه سال 92 به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت و راهبردی رئیس‌جمهور شدند.

به گزارش خبرگزاری کردنیوز به نقل از ایسنا ؛تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور که در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی توسط ضرغام صادقی عضو هیات رئیسه قرائت شد، به شرح زیر است:

*بیاتیان نماینده بیجار به وزیر نیرو در خصوص تجدیدنظر فوری در خصوص مدیریت سد تلوار و از سهمیه آب برای شهرستان بیجار.
عالی، شهریاری، حسینی و هاشم‌زهی نمایندگان زابل، زاهدان و نهبندان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تکمیل و بهسازی جاده نهبندان زاهدان.

*بیاتیان، قادرمرزی، بیگلری و عباس‌پور نمایندگان بیجار، قروه، سنقر و بوئین‌زهرا به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از افزایش قیمت مواد غذایی مانند لبنیات، گوشت و مرغ در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر.

*بیاتیان نماینده بیجار به وزیر نیرو در خصوص تجدیدنظر فوری در خصوص مدیریت سد دلوار و از سهمیه آب برای شهرستان بیجار.

*رجبی نماینده مینودشت به وزیر نیرو در خصوص تسریع در آبرسانی به روستاهای شهرستان کلاله و مراغه‌تپه.

*حسینی و عالی نمایندگان زابل، زهک و هیرمند به رئیس‌ جمهور در خصوص بی‌توجهی به مشکل خشکسالی تالاب هامون سیستان.

*مقتدایی و منصوری نمایندگان اصفهان و لنجان به وزیر نیرو در خصوص ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای ساماندهی مدیریت حوزه آبریز زاینده‌رود در راستای حل مشکلات و موانع موجود.

*مقتدایی، امیرآبادی، فولادگر، سالک و آشتیانی نمایندگان اصفهان و قم به وزیر راه و شهرسازی در خصوص ضرورت اقدام سریع در خصوص جذب فاینانس قطار سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان.

*دهقانی، کوچک‌زاده، عبادی، احمدی، سامری، عزیزی، حاجی، آریایی‌نژاد، جراره، رسایی، آقایی، هروی، نکو، سعدون‌زاده، نادران، عبدالهی، پورابراهیمی، هاشمی‌نخل ابراهیمی، محمد صادقی، ذوالانوار، منادی، صادقی، قاضی‌پور، کامران سبحانی‌نیا، گروسی، مفتح، عیسی‌زاده، کوچکی‌نژاد، رحماندوست، بیرانوند، شجاعی، جلیلی، اسماعیلی، علیمردانی، حسینیان و دامادی به رئیس جمهور در خصوص دستور تسریع در چاپ و توزیع قانون و پیوست‌های قانون بودجه سال 92 به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت و راهبردی رئیس‌جمهور.

*چهاردولی نماینده ملایر به وزیر نفت در خصوص عدم توجه به وضعیت کنونی کشور و قطع گاز کارخانجات و مراکز CNG شهرستان ملایر و تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران.

*حاجی نماینده شاهین‌شهر به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص رسیدگی فوری به تأخیر زیاد در انتقال وجه از طریق سیستم پست و به رئیس ‌جمهور در خصوص جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان روستایی به جهت عدم توان در پرداخت هزینه ایاب و ذهاب.

*موسوی نماینده خدابنده به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص موضوع استمهال بازپرداخت وام‌های بخش کشاورزی در شهرستان خدابنده.

*جلیل سرقلعه نماینده لردگان به وزیر کشور در خصوص عزیمت استاندار جدید اصفهان و استان چهارمحال و بختیاری و سرکشی از آب بین حوزه‌ای بدون هماهنگی با مسئولان استان چهارمحال و بختیاری، به وزیر کشور در خصوص تأخیر در معرفی استاندار استان و عدم توجه به گزینه‌های بومی و به وزیر نیرو در خصوص عدم توجه به پیشرفت سرفرسان با توجه به میزان تولید برق و اشتغالزایی آن تذکر داد.

*بزرگواری نماینده کهکیلویه به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم توجه به تبعات ناشی از آتش‌سوزی مناطق حفاظت‌شده استان کهکیلویه و بویراحمد، به وزیر بهداشت در خصوص نارضایتی از کمبود پزشک عمومی در مراکز بهداشت و درمانی استان کهکیلویه و بویراحمد و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم توجه به تبعات ناشی از تأخیر در اجرای پروژه‌های مهم جهاد کشاورزی در شهرستان‌های کهکیلویه و بهمئی.

*نجف‌نژاد نماینده بابلسر به وزیر کشور در خصوص پیگیری جدی برای تحقق بیمه بهیاران .

*نظری‌مهر نماینده کردکوی به وزیر نیرو در خصوص علت نادیده گرفتن رودخانه‌های استان گلستان به ویژه غرب استان که سبب خسارات زیاد برای مردم می‌شود.

*سلطانی نماینده بروجن به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت تأخیر در راه‌اندازی بیمارستان 220 تختخوابی و به وزیر نیرو در خصوص علت تأخیر بیش از حد در مورد فعال کردن پروژه‌ سبزکوی شهرستان بروجن.



کلمات کلیدی : بیاتیان، خبرگزاری کردنیوز، سد تالوار، مشکلات، کشاورزان
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 92/7/23:: 11:4 عصر
نظرات ( )