سفارش تبلیغ
صبا ویژن

*به گزارش خبرگزاری کردنیوز ؛حجت الاسلام حکیمی فر بیجاری در یاداشتی در وبلاگ جوان ودین نوشت؛ ولایت اکسیر سعادت است : یکی از مباحث مهمی که امروزه روانشناسان برای ،تسکین بیماری های روانی افراد توصیه می کنند، دست یابی به راه های کسب مهارت زندگی به منظورخوشبخت بودن و سعادتمند زندگی کردن آنهاست،منتهی راه های ارائه شده ،راه های است ،که معمولا حیرت و سرگردانی افراد را در پی داشته ،بخصوص کسانی  که دم از خوشبخت کردن افراد در زندگی شان مطرح می کنند گاه مشاهده شده ،که خود نیازمند خوشبخت شدن هستند، افرادی که با ارائه نسخه های بدلی ،دین،مذهب،اعتقادات افراد را نشانه می گیرند با شعار های جذاب و آسان ،مبانی فکری اعتقادی افراد را مورد هجمه قرار داده اصل های دینی مردم بخصوص نسل جوان را با ارائه شعارهای سست و بی بنیان به سوی پوچی و بی غیرتی سوق می دهند .

*خوشبختی در کلام ائمه اطهار(علیهم السلام )

امام صادق_ع_ فرموده است: نحن صفوه الله علی خلقه و خیرته من عباده،فالسعیده من اتبعنا،والشقی من عادانا و خالفنا .

حضرت امام صادق می فرمایند ؛ما برگزیده گان خداوند برآفریده هایش و نیز نیکوترین درمیان بندگانش هستیم. از این رو «خوشبخت» کسی است که از ما پیروی کند و«بدبخت» کسی است که با ما به دشمنی و مخالفت بپردازد.(بحار الانوار،ج46،ص306،ح1)

خوشبختی و سعادت به داشتن پول و ثروت فراوان و یا داشتن ماشین های آخرین مدل روز و یا خانه های چند صد هزارمتری نیست، بلکه خوشبختی داشتن ولایت اهل بیت(علیه السلام) است .

اهل بیت (ع) چراغ های هدایت در شبهای تاریک ظلمت جهل بشریت هستند که اگر در راه و مسیر آنها باشی از دریای خروشان و طوفان های سهمگین شبهات در امان بوده و راه سعادت را پیموده ای!

اما اگر با درک همه فضائل اهل بیت (ع) خود را از مسیرآنان جدا کرده و راه شیطان را بپیمایی مصداق«بدبخت»خواهد بود که امام علیه السلام فرمودند با ما دشمنی و مخالفت کرده است .

پنهان کردن ولایت و امامت حضرت امیرالمومنین (ع) در روز غدیر چه معنا و مفهومی داشته است، آیا می توان این همه ادله تاریخی و روایی،اعتراف شاهدان عینی روز غدیر را نادیده گرفت و با یک حرف های مغرضانه را برزبان جاری ساخت؟ آیا می توان به چنین افرادی سعاتمند و خوشبخت اطلاق کرد، مگر نه این است که ولایت اهل بیت(ع) سعادت بشریت را رقم می زند ،کجی و انحراف از صراط انوار الهی بدبختی و انحراف را در پی دارد .

*ولایت اکسیر سعادت است

رسول گرامی اسلام به امیرمومنان علی(ع) فرمودند: ان السعیدکل السعید حق السعید من اطاعک و تولاک من بعدی(امالی شیخ مفید ص103)نبی مکرم اسلام خطاب به امیرمومنان علی(ع) فرموده است: همانا خوشبخت به معنای حقیقی و کامل آن ، فردی است که بعد از من،از تو اطاعت کندو ولایت تو را داشته باشد.

انحراف از غدیر،راه پیمودن به سوی وادی گمراهی،افتادن در وادی حیرت و سرگردانی و جهالت است، چرا که علی(ع) «باب» شهر علم است ، همان های که در روز غدیر بخٍ بخٍ سر دادندخیلی زود در سقیفه شمشیر برآیه قرآن کشیدند، گرفتاری مسلمانان، درطول اعصار گذشته،کشتار روزانه صدها نفر توسط وهابیت وحشی و خونریز در حال حاضر نتیجه انحراف از غدیر و ولایت امیرمومنان (ع)است.



کلمات کلیدی : خبرگزاری، کردنیوز، روزنامه بهار، ولایت اکسیر، سعادت، خوشبختی در، کلام ائمه، اطهار(علیهم السلام )، امیرمومنان
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 92/8/11:: 2:52 صبح
نظرات ( )