سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امام جمعه بیجار با بیان اینکه بسیج به عنوان موثرترین و کارآمدترین ذخیره انقلاب اسلامی است گفت: ولایتمداری و تکلیف مداری از اولویتهای اصلی تفکر بسیجی بودن است.

به گزارش خبرگزاری کردنیوز؛ همزمان با اولین روز هفته بسیج، جمعی از فرماندهان بسیج و مسئولین ادارات در حسینیه حوزه علمیه فاطمه الزهراء(س) با امام جمعه بیجار دیدار و گفتگو کردند.

 

در این مراسم حجت الاسلام مرادی امام جمعه بیجار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بولایتمداری اولین معیار تفکر بسیجی بودن استسیج اظهار کرد: بسیج به عنوان موثرترین و کارآمدترین ذخیره انقلاب اسلامی است. 

وی افزود: سازمان بسیج ، به عنوان یک سازمان مردمی از بدو انقلاب تا کنون به عنوان پرچم دار حفظ ارزشهای ناب انقلاب اسلامی در ایران بوده شناخته شده می باشد.

 

وی همچنین افزود: بسیجیان سلحشور ایران اسلامی با داشتن روحیه استکبار ستیزی موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام شده اند. 

امام جمعه بیجار تصریح کرد: بسیج از بدو انقلاب تا کنون مامنی امن برای دوستان انقلاب و موجب هراس و شکست دشمنان است.

 

وی در ادامه بیان داشت: ولایتمداری و تکلیف مداری از اولویتهای اصلی تفکر بسیجی بودن می باشد. 

مرادی خاطر نشان کرد: طنین انداز شدن تفکر بسیجی و رشادتها و جانفشانی بسیجیان در راه حفظ ارزشهای ناب اسلامی موجب عزت و افتخار ایران اسلامی گردیده است.

 

وی گفت: امروز به مدد طنین انداز شدن تفکر بسیجی در جامعه شاهد پیشرفت های روز افزون مختلف نظام در عرصه های اجتماعی،نظامی ، سیاسی و فرهنگی هستیم. 

خطیب جمعه بیجاراز حلقه های طرح صالحین به عنوان ثمره شیرین و مطلوب بسیج نام برد و خاطر نشان کرد: این نهال انقلابی با دستان مبارک معمار کبیر انقلاب اسلامی کاشته شده و با دستان با کفایت رهبر معظم انقلاب به رشد و بالندگی رسیده.

 

وی از نعمت ولایت به عنوان مدار اصلی تکالیف بسیج نام برد و تصریح کرد: محور تشخیص انجام تکالیف انقلابی و اسلامی ما در عصر غیبت ولایت فقیه می باشد.

 

حجت الاسلام مرادی در پایان سخنان خود گفت: بسیجیان ما با داشتن سلاح بصیرت و آگاهی در برابر توطئه های تا نابودی استکبار در برابر دشمنان ایستادگی می نمایند.

منبع: بیجار بام ایران

 

انتهای پیام/

 

 



کلمات کلیدی : هفته بسیج امام جمعه بیجار، خبرگزاری کردنیوز
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 92/9/1:: 9:14 عصر
نظرات ( )