سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه حجاب به عنوان دژ مستحکم بانوان در برابر شیاطین است گفت: گوهر عفاف موجب پاسداشت کرامت انسانی می شود.

به گزارش خبرگزاری کردنیوز؛ عصرامروز همایش آموزشی طرح مشکوه با موضوع حجاب و عفاف با حضور جمع کثیری از بانوان فرهنگی در محل سالن اجتماعات دبیرستان شهید رجایی برگزار شد.

 

در این مراسم سید حسین محمودی فرمانده سپاه بیجار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج بیان داشت:حجاگوهر عفاف موجب پاسداشت کرامت انسانی استب اسلامی وسیله حفظ و صیانت عفاف انسانی است. 

وی افزود: در حال حاضر مهاجمان فرهنگی می کوشند با تضعیف حجاب و ترویج بی بند وباری، زنان و دختران جامعه را خلع سلاح نمایند.

 

فرمانده سپاه بیجار در ادامه خاطر نشان کرد:تقویت باورهای دینی مهمترین سلاح در برابر تهدیدهای فرهنگی است. 

وی اظهار کرد :در شرایط کنونی دشمن تمام توان خود را برای تضعیف باورهای دینی و کم رنگ نمودن آن در بین جوانان بکار بسته است و وظیفه ما در برابر این ترفند دشمنان فرهنگ سازی دینی و تقویت آن در بین جوانان است.

 

وی با اشاره به جایگاه زنان در اسلام بیان داشت: اسلام زن را در سایه حجاب و سایر فضائل به صحنه آورد و حفظ آن موجب مصونیت بانوان در برابر گناهان می گردد. 

محمودی در ادامه گفت: جامعه فرهنگیان به عنوان تاثیر گذارترین افراد نقش مهمی در تثبیت جایگاه حجاب و عفاف در بین دانش آموزان ایفاء می نمایند.

 

فرمانده سپاه بیجار در پایان یادآور شد: حجاب و عفاف متضمن سلامتی هر جامعه اسلامی هستند که اصلی ترین اقدامات دشمنان در حال حاضراز بین بردن تضمین سلامت جامعه است. 

منبع :بیجار بام ایران

انتهای پیام/



کلمات کلیدی : سپاه بیجار، عفاق، حجاب، سرهنگ محمودی، خبرگزاری کردنیوز
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 92/9/1:: 9:18 عصر
نظرات ( )