سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نماینده ولی فقیه در کردستان؛ جلوی فعالیت تکفیری ها گرفته می شود--

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان این که باید با هوشیاری کامل جلوی جریان های تکفیری گرفته شود گفت: با همدلی و اتحاد بین اهل سنت می توان جلوی فعالیت های تکفیری را که مسلمان را تهدید می کنند گرفت. 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کردنیوز؛حجت الاسلام والمسلمین  حسینی  شاهرودی در گردهمایی طلاب و فضلای کردستان مقیم حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد،با اشاره به بیانات بنیان گذار انقلاب اسلامی  اظهار داشت: دهه فجر انفجار نور بود، همانطوری که امام خمینی (ره) فرموده اند این انقلاب زمینه ساز ظهور انقلاب حضرت حجت (عج)است.

وی افزود: خدای متعال به امام  عزت داد وایشان در مقابل دو قطب ضد دین کمونیست و سکولار لیبرالیسم ایستادگی کردو با قدرت ایمان ،حاکمیت شیطان را شکست و این همان پیج بزرگ تاریخی است .

نماینده ولی فقیه در استان کردستان  ابراز کرد: حکومت اسلامی که توانایی ایستادگی در مقابل کفر و استکبار را دارد انقلاب اسلامی است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: عشق با ولایت و امام خمینی و مقام معظم رهبری در دل ملت ایران  عجین است  .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی با اشاره به آیه« لَقَدْ جَاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیکُمْ بِالْمُؤْمِنِینَ رَءُوفٌ رَحِیمٌ(التوبة/128)» گفت:امام راحل و مقام معظم رهبری در برخورد کرامت انسانی بادیگران همچون پیامبر اسلام (ص)اسوه و نمونه هستند و این آیه شریفه را در زندگی فردی و اجتماعی و سیاسی خود پیاده کرده اند .

رئیس مرکز اسلامی غرب کشور  با بیان این که امام و رهبری میراث دار پیامبر اسلام هستند به گرایش  مردم به دین اسلام در جهان اشاره کرد و ادامه داد: جامعه جهانی به دین  اسلام نگاه ویژه داشته و باید با اتحاد  همدلی و انسجام در برابر توطئه های استکبار و دشمنان ایستادگی کنیم .

*ایستادگی و شهادت طلبی ملت ایران واقعیت انکار ناپذیر

  رئیس مرکزبزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اظهارات اخیر جان کری تاکید کرد: همانطور که فرمانده سپاه پاسداران گفتند؛ سال های سال به ما وعده داده شد و ما آماده این میدان هستیم و ایستادگی و شهادت یک واقعیت انکار ناپذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با بیان اینکه تکفیری های داعش، از نسل ابوسفیان هستند بیان داشت: گروه های موسوم به داعش خود را یزدی  و لشگر عبیدالله بن زیاد می دانند و دست به کشتار شیعیان و مسلمانان می زنند.

*با هوشیاری  و حضور در منطقه جلوی افکار تکفیری گرفته می شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی در بخش دیگری از  سخنان خود با اشاره به فعالیت های فرهنگی علما و طلاب در منقطه کردستان گفت: بیش از 1000نفر  از فضلا و طلاب برادر و 500نفر طلبه خواهر  در استان کردستان سرمایه بزرگی برای انقلاب است .

وی همچنین با بیان این که باید با هوشیاری کامل جلوی جریان های تکفیری گرفته شود ابراز داشت: با همدلی و اتحاد بین اهل سنت می توان جلوی فعالیت های تکفیری را  که مسلمان را تهدید می کنند گرفت.

نماینده ولی فقیه  در استان کردستان با بیان اینکه حضور مقطعی در استان کافی نیست تاکید کرد: اراده جدی روحانیت در پوشش روستا ها وشهرها و مراکز آموزشی استان کردستان باید صورت گیرد .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی کیفیت تحصیلی در استان کردستان را خوب ارزیابی کرد و  تصریح کرد: تمام  تلاش ما بر این است که  طلاب و فضلا خوب درس بخوانند.

انتهای پیام 16/313.

 
منبع : خبرگزاری حوزه

ویژه حوزه قم    شماره خبر: 335138       09:26 - 1392/11/11   



کلمات کلیدی : در کردستان، جلوی فعالیت تکفیری ها گرفته می شود، آیت الله حسینی شاهرودی
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 92/11/12:: 3:24 عصر
نظرات ( )