سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر حوزه علمیه کردستان دستاوردهای اردوی طلاب به قم را تشریح کرد
حجت‌الاسلام آزادی گفت: دیدار چهره به چهره طلاب کردستانی با مراجع و علمای قم انگیزه مضاعفی را در آنان ایجاد کرده است. 
مدیر حوزه علمیه استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به سفر طلاب واساتید مدارس علمیه این استان به قم گفت: برای اولین بار تمام طلاب در حال تحصیل در مدارس علمیه استان کردستان در یک اردوی دسته جمعی به شهر مقدس قم مشرف شدند.

حجت الاسلام آزادی افزود: هدف از برگزاری اردوی هفت روزه به قم، ایجاد روحیه معنوی در طلاب، آشنایی با مراکز علمی و فرهنگی و بهره گیری از توصیه‌ها و رهنمود‌های شخصیت‌های علمی و معنوی شهر مقدس قم بود که حاصل شد.

وی با اشاره به برنامه های صورت گرفته در این اردو اظهار داشت: در طول این اردو طلاب علاوه بر بهره مندی از زیارت حرم کریمه اهلبیت(س) با مراجع عظام حضرات آیات جوادی آملی، نوری همدانی وعلوی گرگانی دیدار کرده و از بیانات علما و آیات مصباح یزدی، حائری شیرازی، علوی بروجردی و غروی بهره مند شدند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان بازدید از کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی و موسسه اسرا را از دیگر برنامه های این اردو برشمرد و گفت: همچنین در این اردو معاون بین الملل حوزه های علمیه حجت الاسلام والمسلمین زمانی و مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه حجت الاسلام والمسلمین ربانی و معاون تهذیب حوزه علمیه قم حجت‌الاسلام‌والمسلمین همتیان و حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم برای طلاب به ایراد سخن پرداختند.

وی در ادامه اظهار داشت: این اردو در راستای تشویق طلاب در پایان ترم تحصیلی و تجدید روحیه و انگیزه مضاعف برای آغاز ترم دوم بود علاوه بر آن بسیاری از طلاب برای بار اول به قم مشرف می شدند و هرگز فرصتی پیش نیامده بود تا از نزدیک و چهره به چهره پای درس اخلاق و رهنمودهای اساتید و مراجع عظام بنشینند و این سفر برای آنان بسیار مغتنم بود.

حجت الاسلام آزادی ضمن قدردانی از همکاری طلاب، اساتید و معاونین حوزه علمیه استان کردستان در برگزاری این اردو گفت: برگزاری این اردو تجربه جدیدی برای حوزه علمیه کردستان بود به طوری‌که دستاوردهای خوبی برای طلاب داشت و مسئولین و اساتید مدارس علمیه استان نیز از رهنمودها و توصیه‌های مراجع و شخصیت‌های حوزوی استفاده کردند.

 


استانها برگزیده    شماره خبر: 336893       15:41 - 1392/12/04   



کلمات کلیدی : دانلود، فیلم، سریال، سینمایی، عکس، کردستان
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 92/12/4:: 5:11 عصر
نظرات ( )