سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیژن زندیه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه‌ها از ارکان اساسی توسعه فرهنگی هستند، بر بهره‌گیری از توانمندی رسانه‌ها در راستای توسعه و تقویت بنیه فرهنگی جامعه تأکید کرد.دیدار فرماندار بیجار با اصحاب رسانه

وی از فرهنگ به عنوان ریشه و بنیه‌های مستحکم هر جامعه نام برد و افزود: توسعه و پیشرفت هر جامعه در سایه تقویت بنیه اقتصادی آن جامعه میسر می‌شود.

زندیه با بیان اینکه تنها در سایه رشد فرهنگ سایر ابعاد جامه توسعه و رشد پیدا می‌کنند افزود: رسانه‌ها نقش خطیری در توسعه بعد فرهنگی جامعه دارند و باید با معرفی ظرفیت‌های فرهنگی به وظیفه خود در این خصوص عمل کنند.

به گفته فرماندار بیجار، تلاش برای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی مورد نظر مقام معظم رهبری مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است.

زندیه انعکاس واقعیت‌ها و نقاط ضعف در جامعه و انتقادهای سازنده را از وظایف خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران در راستای اطلاع‌رسانی نقاط ضعف و کاستی‌ها مشاوران خوبی برای مدیران هستند.

فرماندار بیجار خواستار معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان توسط اصحاب رسانه شد و گفت: خبرنگاران در معرفی ظرفیت‌های شهرستان نقش بی‌بدیلی داشته و می‌توانند در این راستا به توسعه شهرستان کمک کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در راستای معرفی و سرمایه‌گذاری در خصوص جاذبه‌های گردشگری و آثار باستانی بیجار که قدمتی به بلندای تاریخ ایران زمین دارد، هیچ اقدام مثمر ثمری انجام نشده است بر توجه این مهم توسط خبرنگاران تأکید کرد.

زندیه از خبرنگاران به عنوان زبان گویای جامعه نام برد و عنوان کرد: رسانه‌ها با انعکاس اخبار به موقع و صحیح موجب ایجاد اعتماد در مردم می‌شوند.

 

برگزاری نشست‌های فصلی با خبرنگاران

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به مقوله فرهنگ و توسعه و اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه اذعان کرد: خبرنگاران نقش مهمی در توسعه فرهنگ داشته و باید در این زمینه همگام و در کنار متولیان فرهنگی تلاش کنند.

فرماندار بیجار در پایان خواستار برنامه‌ریزی مدون در راستای برگزاری نشست‌های خبری فصلی با اصحاب رسانه شد و افزود: تین نشست‌ها ظرفیت بسیار خوبی برای بررسی مسائل شهرستان و بیان نقطه نظرات خبرنگاران در این باره است.

فارس منبع بیجار بام ایران



کلمات کلیدی : برگزاری نشست‌های فصلی با، خبرنگارا برگزاری نشست‌های فصلی با خبرنگاران
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/2/31:: 11:16 صبح
نظرات ( )