سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بعد از ظهر امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه،فرماندار و برخی مسئولین ادارات در سالن کنفراس مجتمع امیر نظام گروسی برگزار ش
  در این جلسه حجت الاسلام علی مرادی از برگزاری کنگره همایش بزرگداشت آیت الله فاضل گروسی توسط شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.
 
وی هدف از برگزاری این کنگره را در راستای معرفی شخصیت علمی،دینی و سیاسی این عالم فرزانه عنوان کرد.
 
وی خاطر نشان کرد در حاشیه برگزاری این کنگره آثار ارزشمند آیت الله فاضل گروسی نیز مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
 
امام جمعه بیجار در ادامه با اشاره به وظایف شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: تلاش برای ترویج فرهنگ خودباوری و استفاده از نخبگان فرهنگی با هدف تقویت باورهای دینی و ملی از مهم‌ترین وظایف شورای فرهنگ عمومی است.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیجار با بیان اینکه کار در حوزه فرهنگی بسیار حساس بوده و باید به بسیاری از مسائل در آن توجه شود، عنوان کرد: کم کاری و درست عمل نکردن هر کدام از ما در این حوزه موجب ایجاد شکاف برای ورود دشمنان می‌شود.
 
مرادی با بیان اینکه دشمنان در هر فرصتی به دنبال ضربه‌زدن و خدشه‌دار کردن ارزش‌های فرهنگی ما هستند و برای جلوگیری از تحقق آن‌ها باید برنامه‌های محتوایی اجرا کرد.
وی برگزاری مراسمات و یادبودها در راستای معرفی علما و مفاخر دینی و علمی منطقه را بهترین اقدام در راستای فرهنگ سازی و الگو برداری جهت معرفی به جوانان اعلام کرد.
 
وی همچنین از تشکیل کمیته علمی و پژوهشی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و کمیته اجرایی و پشتیبانی برای برگزاری بهتر این کنگره خبر داد.
 
مرادی خاطرنشان کرد: این کمیته‌ها از حوزه علمیه امام صادق، فرمانداری، دانشگاه‌های بیجار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجمع روحانیون و طلاب بیجاری مستقر در قم و ادارات و نهادهای دیگر هر کدام در تخصص و حیطه کاری خود تشکیل می‌شود.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیجار، در ادامه بر اجرای مصوبات این جلسه در راستای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت در جلسات شورای فرهنگ عمومی برای برنامه‌ریزی دقیق تأکید کرد.
 
امام جمعه بیجار در پایان بر توجه به مقوله فرهنگ و اقتصاد با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و بهره‌گیری از فرمایشات ایشان به عنوان نقشه راهی برای همگان، تأکید کرد.
 
انتهای پیام/ منبع ؛ بام ایران


کلمات کلیدی : خبرگزاری، بیجار، کردنیوز، برگزاری کنگره بزرگداشت ایت الله فاضل گروسی در بیجار، مرادی
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/2/31:: 11:19 صبح
نظرات ( )