سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

گردهمایی بزرگ بانوان بسیجی روستای بیانلو برگزار شد.

خبرگزاری کردنیوز؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر از مبلغان ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه اینکه عده ای با استفاده از ترفندهای مذهبی از مردم متدین اخاذی می کنند، هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری کردنیوز؛ گردهمایی بزرگ خواهران بسیجی روستای بیانلو با حضور مسئولین، حوزه مقاومت بسیج شهر توپ آغاج و با سخنرانی حجت‌الاسلام حکمت حکیمی فر در محل پایگاه بسیج حضرت فاطمه الزهرا (س) این روستا برگزار شد.

حجت‌الاسلام حکیمی فر در این گردهمایی با اشاره به ماه مبارک رمضان و نقش روزه در سلامت روح تن و روان خانواده‌ها اظهار داشت: روزه موهبت الهی برای بندگان و مؤمنین برای مصونیت از آتش جهنم است.

وی افزود: یکی برکات روزه تأمین سلامت روح و روان انسان‌ها است، به‌گونه‌ای که افرادی که روزه می‌گیرند علاوه بر پاداش الهی که خداوند عنایت می‌کند، از سلامتی جسمی و روحی بالایی نیز برخوردار می‌شوند.

این کارشناس تاریخ اهل‌بیت (ع) در بخش دیگر سخنان خود بابیان اینکه افرادی با ترفندهای مختلف در قالب کمک به ایتام از مردم اخاذی می‌کنند خاطرنشان کرد: متأسفانه عده‌ای با سو استفاده از اعتقادات مردم متدین با گستردن دام‌های کمک به ایتام، راه‌اندازی جلسات دعا و نیایش و دعانویسی از مردم اخاذی می‌کنند که باید مراقب این‌گونه افراد بود.

حجت‌الاسلام حکیمی فر با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) تصریح کرد: سفارش اهل‌بیت (ع) در مواجهه باکسانی روایات معصومین را نقل می‌کنند تطبیق روایت با قرآن است چراکه خیلی از همین شیادان با پوشش و قالب مذهبی ابتدا اعتماد جامعه مخاطب خود را جلب می‌کنند و سپس از آن‌ها اخاذی می‌کنند.

این کارشناس تاریخ اهل‌بیت (ع) در ادامه به تشریح احکام مبتلی به ماه مبارک رمضان از طریق برنامه پاورپوینت پرداخت و به سئولات مخاطبین در این زمینه پاسخ گفت.

 



کلمات کلیدی : بیجار، کردنیوز، شهدا، حکیمی فر، بیانلو، گردهمایی بانوان بسیجی، سنندج، پاایگاه بسیج، ماه رمضان
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/4/16:: 5:35 صبح
نظرات ( )