سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

آمادگی کامل شهرستان بیجار برای برپایی بیمارستان صحرایی

خبرگزاری کردنیوز-فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بیجار گفت: از نظر آماده سازی اولیه هم خود بخش جعفر آباد که میزبان برپایی این بیمارستان است و هم روستاهای حومه از آمادگی کامل برخوردار هستند.


به گزارش خبرگزاری کردنیوز؛سید حسین محمودی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس در خصوص میزان آمادگی شهرستان بیجار برای برپایی بیمارستان صحرایی در این شهرستان اظهار داشت: از نظر آماده سازی اولیه هم خود بخش جعفر آباد که میزبان برپایی این بیمارستان است و هم روستاهای حومه از آمادگی کامل برخوردار هستند.

وی افزود: دهستان جعفرآباد برای اجرای این طرح آمادگی کامل را دارد و از نظر امکانات و وظایفی که بر عهده شهرستان است هیچ گونه مشکلی نداریم.

محمودی عنوان کرد: طی جلساتی که با فرماندار و مسئول شبکه بهداشت شهرستان داشتیم ریزترین مشکلات هم بررسی شده و انشاالله در جلسه ای که روز 27 یا 28 رمضان تشکیل خواهیم داد اگر مشکلی باقی مانده باشد آن را رفع خواهیم کرد تا با صد در صد آمادگی به پیشواز این طرح برویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان بیجار از شهرستان های دوردست کردستان است و به نسبت از امکانات دولتی کمتری برخوردار است بنابراین کلیه دهستان ها، بخش ها و شهرهای این شهرستان به چنین طرح های خداپسندانه ای نیاز دارند.

قرار است به همت بسیج جامعه پزشکی کردستان و دانشگاه علوم پزشکی استان بعد از ماه مبارک رمضان یک بیمارستان صحرایی و ثابت برای خدمت رسانی به محرومان در دهستان جعفرآباد بیجار برپا شود.

انتهای پیام/



کلمات کلیدی : آمادگی کامل شهرستان بیجار، برای برپایی بیمارستان صحرایی، سپاه، ناحیه، بیجار
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/4/17:: 5:39 صبح
نظرات ( )