سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بحران داعش دامن کردستان عراق را نیز خواهد گرفت

خبرگزاری کردنیوز-امام جمعه بیجار گفت: در آینده ای نزدیک عراق از لوث گروه های تروریستی پاک خواهد شد و اگر سیاستمداران اقلیم کردستان منطقی تر با این بحران برخورد نکنند دامن خود آن ها را نیز خواهد گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری کردنیوز؛حجت الاسلام مرادی شامگاه یکشنبه در حاشیه نشست جمعی از روحانیون و ماموستایان استان کردستان در سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: امروزه کشورهای غربی و استکباری برای ممانعت از گسترش اسلام در کشورهایشان، دسیسه و توطئه ای به نام گروه های تکفیری را ترتیب داده اند تا علاوه بر رسیدن به اهداف شوم خود چهره ی کشورهای اسلامی را مخدوش نمایند.

 

به گفته ی امام جمعه بیجار متأسفانه امروز عده ای به نام اسلام به راحتی به جان و ناموس عده ای دیگر که مسلمان هم هستند تعرض می کنند و این در حالی است که اسلام و قرآن چنین اعمالی را تأیید نکرده و حتی مجوز کشتن دیگری را صرفا به خاطر اعتقاداتش صادر نکرده است؛ اما مشخص نیست که این گروه های افراطی بر چه اساسی خود را مسلمان می دانند و در عراق و سوریه خلافت اسلامی اعلام می کنند.

 

وی افزود: طبیعتا چنین گروه هایی با حمایت های گسترده ی کشورهای غربی و آمریکا دست به چنین اعمالی می زنند و بسیاری از مردم عراق و سوریه را آواره کرده اند.

 

حجت الاسلام مرادی گفت: سیاستمداران اقلیم کردستان نیز می خواهند در این بحرانی که عراق با آن مواجه شده است و تروریست های تکفیری عراق را ناامن نموده اند از آب گل­آلود ماهی بگیرند.

 

وی اظهار داشت: مطمئنا این وضعیت ادامه نمی یابد و تروریست ها شکست خواهند خورد و همین بحران دامن کردستان عراق را خواهد گرفت.



کلمات کلیدی : بحران داعش دامن کردستان عراق را نیز خواهد گرفت، امام جمعه بیجار، خبرگزاری کرذنیوز، بیجار به روز، سنندج، کردستان، استانداری
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/4/17:: 5:54 صبح
نظرات ( )