سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراسم پرفیض شب های قدردربیانلو برگزارمی شود

مراسم پرفیض شب های قدر با سخنرانی حجت الاسلام حکیمی فر با حضور پرشور مردم متدین و جوانان در مسجد امیرالمومنین روستای بیانلو برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کردنیوز؛ مراسم پرشور شب های قدر؛ با حضورگسترده مردم متدین و ولایت مدار روستای بیانلو با سخنرانی حجت الاسلام حکیمی فر در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) این روستا برگزار می شود.

حجت الاسلام حکیمی فر درشب نوزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با شب ضربت خوردن مولی الموحدین علی (ع) که در مسجد امیرالمومنین (بیانلو) سخن می گفت ضمن عرض تسلیت به ساحت قدسی امام عصر(علیه السلام) اظهارداشت: قرآن و ولایت دو عنصر محوری مسلمانان در همه اعصار بوده است.

وی با اشاره به روایت، کتاب الله و عترتی ...... افزود: قرآن و اهل بیت ریسمان الهی برای رسیدن به مقام بندگی پروردگار  است.

این کارشناس تاریخ اسلام ادامه داد: شب های قدر فرصت دوباره ای برای تجدید پیمان بندگی با خداوند متعال می باشد و این کمال یابی و رسیدن به مقام بندگی جز از طریق اهل بیت عصمت طهارت میسر نیست .

حکیمی فربا بیان اینکه برخی انسان در عین نزدیکی از خدا دور هستند تصریح کرد: خداوند متعال درآیات متعددقرآن کریم ،تعابیری همچون .... من حبل الورید را دارد و یا من وراء قلبه را مطرح می کند ولی با این حال عده ای از بندگان در عین نزدیکی خداوند به آنها از الطاف و رحمت پروردگار خود را محروم می کنند.

خاطرنشان می شود برنامه شب های بیست یکم و بیست بیست سوم ماه مبارک نیز با سخنرانی و اجرای مراسم قرآن بسر گیری توسط حجت الاسلام حکیمی فر و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع) با حضور مسئولین و مردم متدین و جوانان و نوجوانان در محل همان مسجد برگزار می شود. 

 

 

 



کلمات کلیدی : شب قدر، بیانلو، بیجار، حجت الاسلام حکیمی فر
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/4/27:: 12:4 عصر
نظرات ( )