سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبرگزاری کردنیوز- مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران بیجار گفت: گلزار شهداء 4 شهر شهرستان بیجار نیاز به مرمت و بازسازی مجدد دارد.


 
به گزارش خبرگزاری کردنیوز به نقل از بام ایران ،علیرضا شهسواری ظهر امروز در جلسه ستاد بازسازی مزار شهدا که با حضور فرماندار بیجار و اعضای ستاد در فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: گلزار شهدا نماد آزادگی، آزادی، ایمان و اعتقاد ملت ایران است.

وی پاسداشت اماکن مقدسه را از وظایف اصلی مدیران ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: بر مقبره های شهدا اذان ایثار و شهادت سرداده شده است و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران نه در قالب بخشنامه و چارچوب ضوابط اداری، بلکه باید با اعتقاد قلبی خود به پاسداری از آرمان‌های شهدا بپردازند.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران بیجار با تاکید بر اینکه مرمت و بازسازی گلزار شهدا موضوعی جدی از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده است تصریح کرد: بازسازی و بهسازی گلزار شهدا به عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است اما طی بخشنامه ابلاغی جدید که از سوی بنیاد شهید و وزارت کشور صادر شده است، این وظیفه به شهرداری و بخشداری‌های مناطق مختلف واگذار شده است.

وی مرمت و نگهداری، تأمین روشنایی، آبرسانی و تسطیح راه‌های منتهی به گلزارها در تمامی روستاها و شهرهای شهرستان بیجار را از موضوعات قابل توجه در زمینه مرمت و بازسازی گلزارهای شهدا در سطح شهرستان بیجار عنوان کرد.
شهسواری بیشترین مشکلات گلزار شهدا در شهرستان بیجار را مربوط به بیجار، توپ آغاج، یاسوکند و پیرتاج دانست و گفت: این گلزارها قبلا بازسازی شده بود اما به دلیل عدم رسیدگی کافی دوباره نیاز به مرمت دارند.
وی خواستار تسریع در بازسازی و مرمت گلزار شهدا توسط شهرداری‌ها و بخشداری‌ها در سطح شهرستان بیجار شد.
 
تسنیم
انتهای پیام/


کلمات کلیدی : مرمت مجدد گلزار شهداء 4 شهر بیجار، بیجار، کردنیوز، چپقلو، بیانلو، پیرتاج، توپ آغاج، حکیمی، امام جمعه
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/5/6:: 11:41 صبح
نظرات ( )