سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محرومیت زدایی از روستاها مهمترین اقدامات سپاه بیجار است

خبرگزاری کردنیوز- فرمانده سپاه بیجار در مراسم افتتاح سومین سالن ورزشی طرح صالحین در جعفرآباد گفت:محرومیت زدایی از روستاها مهمترین اقدامات سپاه بیجار است.

 

به گزارش خبرگزاری کردنیوز به نقل از بام ایران، سید حسین محمودی صبح امروز در آیین افتتاحیه سالن ورزشی صالحین شهید مختاری در دهستان جعفرآباد گفت: محرومیت زدایی از روستاها مهمترین اقدامات سپاه بیجار است.

 

وی دهیاری جعفرآباد را یکی از بخش های محروم شهرستان بیجار عنوان کرد و گفت: فاصله این دهیاری تا بیجار طولانی است و به همین دلیل بیمارستان صحرایی با همت فرماندار و امام جمعه بیجار و پشتیبانی سپاه و جامعه پزشکی استان کردستان پس از شناسایی و مطالعه، در این منطقه احداث شد.

 

فرمانده سپاه بیجار با اعلام جمعیت 3هزار و 200نفری افراد ساکن در دهیاری جعفرآباد خاطر نشان کرد: در سال 60 جمعیت این روستا 3 برابر بود اما به دلیل محدودیت و مشکلات فراوان و همچنین نبود زمینه اشتغال برای جوانان، افراد ساکن در روستا به مرکز کشور مهاجرت کردند.

 

وی عمده مشکلات این بخش را در زمینه آب شرب دانست و تصریح کرد: این مسئله سبب رنج ساکنان آن است و باید مورد تاکید بخش محرومیت زدایی استان کردستان قرار بگیرد.

 

محمودی در خصوص خدمات بیمارستان صحرایی شهید دکتر فقیهی دهستان جعفرآباد ضمن قدردانی از اقدامات سپاه بیت المقدس و جامعه پزشکی استان کردستان اظهار کرد: تمامی خدمات ارائه شده در این بیمارستان کاملا رایگان است.



کلمات کلیدی : محرومیت زدایی از روستاها مهمترین اقدامات سپاه بیجار است، بیجار، بیانلو، بیمارستان صحرایی، چپقلو، محرومیت زدایی
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/5/15:: 11:16 عصر
نظرات ( )