سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام آمادگی دانشجویان کردستانی برای اعزام به غزه و دفاع از ملت مظلوم فلسطین

چاپ فرستادن به ایمیل

اعلام آمادگی دانشجویان کردستانی برای اعزام به غزه و دفاع از ملت مظلوم فلسطین

خبرگزاری کردنیوز:دانشجویان کردستانی با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه, آمادگی خود را برای اعزام به غزه و دفاع از ملت فلسطین اعلام نمودند.

 

 

به گزارش خبرگزاری کردنیوز به نقل از سرویس دانشجویی کُردتودی، دانشجویان کردستانی روز گذشته همزمان با دانشگاه های سراسر کشور با برگزاری تجمعی, اعتراض خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و کشته شدن زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم غزه اعلام نمودند.

این دانشجویان با آتش زدن و لگد کوب کردن پرچم اسرائیل و سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل, مرگ بر حقوق بی بشر و...  خشم و انزجار خود را از اقدامات صهیونیسم جنایتکار در غزه نشان دادند.

گفتنی است این تجمع با حضور اساتید و دانشجویان بسیجی دوره آموزشی خط امام و با همت بسیج دانشجویی استان کردستان در جلوی ساختمان مجموعه کلاس های دیاری گولان دانشگاه کردستان برگزار شد.

دانشجویان کردستانی در پایان این تجمع, بیانیه ای صادر کردند که متن کامل آن به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به ارواح طیبه و تابناک شهیدان انقلاب اسلامی, شهدای غزه  و امام راحل و عظیم الشان و آرزوی طول عمر با عزت و با برکت برای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مدظله العالی)

وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (سوره القصص آیه 5 )

ما دانشجویان استان کردستان از دستگاه دیپلماسی کشورمان می خواهیم با جدیت تمام و دیپلماسی فعال در عرصه بین المللی, نسبت به افشای جنایات این رژیم غاصب اقدام نموده و وجدان خفته انسان ها را بیدار نمایند.

ما دانشجویان بسیجی ضمن محکوم کردن اقدامات کشور اردن در دفاع از رژیم غاصب صهیونیستی, از این کشور می خواهیم نسبت به باز کردن گذرگاه ها و مرزهای مشترک با فلسطینیان اقدام نموده و از رساندن کمک های انسان دوستانه سایر ملل جلوگیری ننمایند.

ما دانشجویان می دانیم دل مردمان مصر از دولت دست نشانده امریکا به درد آمده است چرا که مصر سابقه ای طولانی و مثبت در دفاع از آرمان مردم فلسطین داشته اما اینک شاهد آنیم که این دولت دست نشانده نه تنها از مردم مظلوم فلسطین دفاع نمی کند بلکه همراه رژیم غاصب صهیونیستی شده و در جنایات این رژیم سهیم است.

ما دانشجویان آمادگی خویش را به محضر ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام نموده و آماده هرگونه جان فشانی در حمایت از مردم مظلوم غزه هستیم.

از سران کشورهای اسلامی می خواهیم نسبت به جنایات رژینم سفاک صهیونیسم ساکت ننشسته و سکوت مرگبار خویش را بشکنند و این لکه ننگ حمایت را از پیشانی خود بردارند و به خیل آزادی خواهان جهان بپیوندند و دل مردمان خویش و مردم غزه را با حمایت های مادی و معنوی خویش شاد نمایند.

ما دانشجویان بسیجی خطاب به نهادها و سازمان های حقوق بین المللی از جمله سازمان حقوق بشرسازمان ملل اعلام می کنیم, کشتن کودکان بی دفاع و مظلوم در کجای تعریف حقوق بشری شما جای گرفته است که این چنین مرگبار نسبت به اقدامات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی دم فرو بسته اید, شما که نسبت به کشتن حیوانات در برخی از جغرافیای مورد علاقه خود, بیانیه های حقوقی صادر می کنید چگونه در مقابل این اقدامات وحشیانه سکوت کرده اید.

 ای وجدان های بیدار, ای آزادی خواهان جهان, اقدامات این مدعیان دروغین حقوق بشر را خود به نظاره و قضاوت بنشینید و ببینید تعارف این مدعیان از حقوق بشر چیست؟

ما دانشجویان بسیجی کردستان ضمن همدردی با مردمان مظلوم غزه, با مادران داغدیده و حمایت همه جانبه از مقاومت شجاعانه مردم فلسطین, آمادگی خویش را برای بذل مال و جان در جهت تحقق آرمان بلند فلسطین اعلام می نماییم.

وعده ی ما در همه شاهراه های تاریخی حقیقت طلبی در سراسر خیابان های آزاده پرور جهان با فریاد مر گ بر  اسرائیل.



کلمات کلیدی : اعلام آمادگی دانشجویان کردستانی برای اعزام به غزه و دفاع از ملت مظلوم فلسطین، سنندج، خبرگزاری کردنیوز
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/5/15:: 11:49 عصر
نظرات ( )