سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبرگزاری کردنیوز؛با حضور اصحاب رسانه،آیین غبارروبی حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کردنیوزاز قم،آیین غبارروبی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضورتولیت آستان مقدسه آیت الله سعیدی  و اصحاب رسانه قم جمعه شب 17مرداد برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم،آیت الله سعیدی به اهمیت حرفه ای خبرنگاری اشاره کرد و بر جدیت و حریت خبرنگاران تاکید کرد.بعد از سخنرانی آیت الله سعیدی خبرنگاران لباس سبز نوکری و خادمی کریمه اهل بیت را به تن کرده و به صف به طرف ضریح مطهر به راه افتادند. 

بعد از گردهمایی خبرنگاران یکی از قاریان حرم مطهرآیاتی از قرآن مجید تلاوت کرد و سپس یکی از مداحان اهل بیت (س) در مدح و ثنای بانوی کریمه اهل بیت (س) به مداحی پرداخت.

سپس خبرنگاران و عکاسان حاضر در این مراسم با دستمال های معطر به گلاب؛ ضریح مطهر این بانوی گرامی (س) را غبار روبی و خادمان این آستان مقدس نیز با گلاب ناب آن را عطرافشانی کردند.
در ادامه غبار روبی در صحن بالا سر حضرت معصومه (س) خبرنگاران بصورت گروهی نشتند و حسابی غبار از جان ودل و خود با اشک دیده شستشو دادند .


 




کلمات کلیدی : خبرگزاری کردنیوز، آیت الله سعیدی، غبارروبی حرم مطهر حضرت معصومه توسط خبرنگاران قمی، اصحاب رسانه، غبار روبی دل، اشک دیده
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/5/18:: 1:30 صبح
نظرات ( )