سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجلیل مدیر آموزش و پرورش از خبرنگاران شهرستان بیجار

خبرگزاری کردنیوز-مدیر آموزش و پرورش بیجار از خبرنگاران به عنوان چشم و گوش جامعه یاد کرد و گفت: فضای رسانه ای بیجار یک فضای سازنده است.

 

به گزارش خبرگزاری کردنیوز به نقل از بام ایران محسن لطف اللهی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بیجار با تبریک روز خبرنگاران به اصحاب رسانه اظهار کرد: فضای رسانه ای بیجار یک فضای سازنده است.

 

وی از خبرنگاران به عنوان چشم و گوش و جامعه یاد کرد و گفت: خبرنگاران و روزنامه نگاران نقایص را در فضای رسانه ای به صورت منصفانه به مدیران گوشزد می کنند تا گامی در جهت بهبود فضای جامعه برداشته شود.

 

مدیر آموزش و پرورش بیجار فضای رسانه ای بیجار را یک فضای سازنده دانست و خاطر نشان کرد: تمامی خبرنگاران شهرستان بیجار که در رسانه های مختلف صوتی تصویری و مکتوب فعالیت می کنند، با ایجاد یک فضای سالم و سازنده، دیدگاه مثبتی را در اذهان عمومی بویژه مدیران و مسئولان شهرستان ایجاد کرده اند.

 

وی دیدن نقاط ضعف شهرستان را برای تبدیل به نقاط مثبت از ویژگی بارز خبرنگاران بیجار عنوان کرد و افزود:  خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان برای بیان مشکلات مردم بیجار هستند و تاکنون اقدامات مناسبی در راستای مرتفع ساختن مشکلات صورت گرفته است.

 

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا توسط مدیر آموزش و پرورش بیجار از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

 

تجلیل مدیر آموزش و پرورش به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران

تجلیل مدیر آموزش و پرورش از خبرنگار ایرنا

تجلیل مدیر آموزش و پرورش از خبرنگار صدا و سیما به مناسبت روز خبرنگار

تجلیل مدیر آموزش و پرورش از خبرنگار تسنیم و کرد پرس

تجلیل مدیر آموزش و پرورش بیجار از خبرنگار بام ایران

تجلیل مدیر آموزش و پرورش از خبرنگار فارس

تجلیل از خبرنگار مهر

تجلیل مدیر آموزش و پرورش بیجار از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار

 



کلمات کلیدی : روزخبرنگار، بیجار، تصاویر، تجلیل، خبرنگاران، رئیس جمهور، هدیه رئیس جمهور، خبرنگاران، بیجار، خبرگزاری کردنیوز، بیجار، روزخبرنگار شهی
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/5/18:: 2:21 صبح
نظرات ( )