سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنظیم سبک زندگی بر اساس آموزه های قرآنی 

خبرگزاری کردنیوز- نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: تنظیم زندگی ایرانی اسلامی بر اساس آموزه های قرآنی موجب آرامش انسان می گردد.

 
به گزارش خبرگزاری کردنیوز،حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی روستاها،آموزش و پرورش و درالقرآن بسیج که در حسینیه گلزار شهداء برگزار شد،گفت:قرآن بزرگترین نعمتی است که از طرف خداوند متعال در اختیار بشر قرار داده شده است.
 
وی افزود:قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت می باشد و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.
 
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه تدبر و تعمق در قرآن موجب نزدیکی به خداوند متعال می گردد بیان داشت: قرآن کریم ،انسان را به زندگی با معیارها و ارزش های انسانی و اسلام دعوت می کند.
 
وی با تاکید بر اینکه هر کلمه قرآن معجزه است گفت: قرآن کتاب الهی است که متناسب با تمام موضوعات و نیازهای بشر برنامه دارد.
 
حسینی شاهرودی افزود: اثر گذاری معنوی قرآن بر روح و جسم انسان بر کسی پوشیده نیست.
 
نماینده ولی فقیه به بهرمندی و انس با قرآن از طریق توجه به مفاهیم قرآنی تاکید کرد و بیان داشت: قاری قرآن باید با توجه به معانی قرآن، آن راتلاوت کند و در آیات تفکر و اندیشه نماید و از آن‎ها پند بگیرد.
 
حجت الاسلام شاهرودی در بخش دیگر از سخنان خود به استقلال کشور جمهوری اسلامی ایران در برابر سلطه گران کافر اشاره کرد و بیان داشت: حضور ایران در مذاکرات با  ابر قدرت جهان یعنی اقتدار ایران اسلامی.
 
نماینده ولی‌فقیه در مدیریت صحیح مصرف آب و برق و انرژی های حامل تاکید کرد و بیان داشت:در حال حاضر از انرژی خورشیدی که یکی از نعمتهای خدادای است به نحو احسن استفاده نمی گردد.
 
وی با اشاره به برنامه های ضد فرهنگی دشمنان نظام اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان ما با راه اندازی 160کانال ماهواره ای فارسی زبان با پخش برنامه های ضد ایرانی و ضد اسلامی در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
حسینی شاهرودی تصریح کرد: دشمنان ما با راه انداختن جنگ نرم  در صدد کم رنگ کردن ارزش های ایرانی اسلامی هستند.
 
وی گفت: آنها می خواهند با ترویج تفکر نادانی و تحمیل فرهنگ غلط غرب ما را از سبک زندگی قرآنی دور نمایند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: تنظیم زندگی ایرانی اسلامی بر اساس آموزه های قرآنی موجب آرامش انسان می گردد.
 
وی همچنین بر رعایت اصل حجاب و عفاف در جامعه بر اساس آیات قرآن تاکید کرد و بیان داشت: رعایت اصل حجاب و عفاف موجب برقراری امنیت اجتماعی می گردد.
 
حجت الاسلام شاهرودی با بیان اینکه پیروزی اسلام هدف اصلی مسلمانان است گفت: هر کسی بر خلاف این مسیر حرکت نماید به فکر تفرقه افکنی بین مسلمانان است.
 
وی افزود: با اختلاف و تفرقه نمی شود کاری را از بیش برد بلکه اتحاد مسئولین موجب پیشبرد کارها و اقدامات خیرخواهانه می گردد.
 
نماینده ولی فقیه در پایان یادآور شد: شهرستان بیجار از قدمت و پیشینه تاریخی و فرهنگی خاصی برخوردار است که امیدواریم با حاکم شدن فرهنگ قرآنی بتواند در 
جایگاه اصلی خود قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
 منبع+ بیجار بام ایران


کلمات کلیدی : سنندج، غزه، دانشجویان، نماینده مقام معظم رهبری، آیت الله شاهرودی، بیجار، بیاتیان، خبرگزاری کردنیوز، بیجار نیوز
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/5/22:: 3:20 عصر
نظرات ( )