سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبرگزاری کردنیوزتلاش بانوان در عرصه خبر قابل تقدیر است- نماینده ولی فقیه در کردستان توجه ویژه به قشر بانوان خبرنگار را مهم ارزیابی کرد و افزود: تلاش بانوان در عرصه خبر قابل تقدیر است و به فرموده حضرت امام(ره) یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی حضور فعال بانوان بود؛ و این مهم در هشت سال جنگ تحمیلی هم به وضوح قابل مشاهده بود.


 
به گزارش خبرگزاری کردنیوز به نقل از ایسنا ؛حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان ظهر دیروز در دیدار با اصحاب رسانه، ضمن قدردانی از تلاش های رسانه های مکتوب و خبرگزاری های فعال در استان، حرفه خبرنگاری را حرفه ای بسیار با اهمیت دانست و اظهار کرد: خبرنگاران باید با نگاه خیرخواهانه به امور، چالش ها و مشکلات را به مسئولین بازتاب داده و آنان را وادار به برطرف نمودن مشکلات کنند. 
 
وی تصریح کرد: امروز هدف دشمن ایجاد شکاف، اختلاف و تفرقه افکنی در جهان اسلام است، لذا نقش اصحاب رسانه در خنثی نمودن این توطئه ها غیر قابل انکار است. 
 
حجت الاسلام شاهرودی افزود: تمام تلاش استکبار این است که ایران را دشمن اصلی اعراب و مسلمانان جلوه دهد لذا اصحاب رسانه باید با اخبار خود دشمن واقعی را به مردم بشناساند. عمق بخشیدن به افتخارات بزرگ ملی موجب دلگرمی مردم است.
 
 وی خاطر نشان کرد: عمق بخشیدن به برخی خبرها که نباید در کوتاه مدت به فراموشی سپرده شود، بسیار حائز اهمیت است چرا که بازتاب افتخارات بزرگ موجب دلگرمی مردم خواهد شد.
 
 نماینده ولی فقیه در استان کردستان از خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم نام برد و افزود: امروز انجام کار فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن بسیار ضروری است و توجه به مسائل فرهنگی باید در اولویت قرار گیرد.
 
 حجت الاسلام شاهرودی توجه ویژه به قشر بانوان خبرنگار را مهم ارزیابی کرد و افزود: تلاش بانوان در عرصه خبر قابل تقدیر است و به فرموده حضرت امام(ره) یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی حضور فعال بانوان بود؛ و این مهم در هشت سال جنگ تحمیلی هم به وضوح قابل مشاهده بود.
 
 وی ضمن اشاره به اتفاقاتی که امروز دامن گیر کشور های اسلامی شده خاطر نشان کرد: امروز شاهد اتفاقاتی در دنیای اسلام هستیم، اتفاقاتی که استکبار جهانی و مجموعه کسانی که در پشت صحنه هستند با هدفی کلان فعالیت می کنند و به این اتفاقات دامن می زنند. 
 
حجت الاسلام شاهرودی استفاده ابزاری استکبار از رسانه ها را بسیار مشهود دانست و افزود: استکبار جهانی با استفاده از رسانه ها و شبکه های اطلاع رسانی که در اختیار دارد زمینه های لازم به منظور توجیه جنایات اسرائیل در غزه را فراهم می کند. 
 
وی به سانسور شدید خبری غرب در زمینه جنایات اسرائیل به مردم مظلوم غزه اشاره کرد و گفت: رسانه های غرب جنایات اسرائیل را دفاع از خود می نامند! و غزه و حماس را جنگ افروز می خواند. 
 
وی به جنایات گروهک منفور داعش در عراق و سوریه اشاره و این گروهک را دست نشانده اسرائیل دانست و عنوان کرد: داعش خود را داعیه دار حکومت اسلامی می داند اما با وقاهت تمام پرچم فلسطین به عنوان ملت مظلوم مسلمان را لگد مال می کند. 
 
وی خطاب به خبرنگاران گفت: حلال مشکلات مردم باشید، مسئولین را به عرصه وارد کنید و در مقابله با تهاجم نرم دشمن همواره آماده باشید. 
 
حجت الاسلام شاهرودی در پایان یادآور شد: امیدوارم اهداف بلند شهیدان عرصه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی الگویی برای زحمت کشان عرصه خبر باشد.


کلمات کلیدی : سنندج، مرگز بزرگ اسلامی، بیجار، خبرگزاری کردنیوز، خبرنگار، /ازاد
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/5/24:: 6:56 عصر
نظرات ( )