سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

  خبرگزاری کردنیوز؛امام جمعه بیجار گفت:آزادگان سرافراز میهن اسلامی با تحمل در برابر شکنجه های رژیم بعثی به عنوان ذخیره ای از معنویت، ا

آزادگان ذخیره ای از معنویت ،مقاومت و ایثار هستند

 

یثار و مقاومت هستند.

 
به گزارش خبرگزاری کردنیوز به نقل ازبام ایران ،حجت الاسلام علی مرادی صبح امروز در مرا

 

 

سم گرامیداشت سالروز آغاز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی که با حضور جمعی از مردم و مسئولین در گلزار مطهر شهداء برگزار شد اظهار داشت: آزادگان نماد بارز مقاومت ،ایثار و فداکاری هستند.
 
وی افزود: آزادگان سرافراز میهن اسلامی در دوران اسارت خود با ایستادگی در برابر شکنجه های دشمنان بعثی،پایبندی خود را به دین مبین اسلام و انقلاب اعلام کردند.
 
امام جمعه بیجار خاطر نشان کرد:26 مرداد بازتاب مقاومت آزادگان ما در سیاه چال های رژیم صدام و دلاوری های رزمندگان اسلام است که برای همیشه چون شهدی شیرین در کام ملت ایران باقی است و همچون ذخیره ای از معنویت و اقتدار در دل دشمنان هراس می افکند.
 
وی با بیان اینکه آزادگان سرافراز میهن اسلامی با مقاومت در برابر دشمنان نظام و انقلاب آبروی ایران و ایرانی را حفظ نمودند بیان داشت: خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای پاسداشت مقاومت و ایثار این عزیزان باید از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.
 
حجت الاسلام مرادی تاکید کرد:دشمنان بعثی با وارد نمودن شکنجه های متعدد بر اسراء قصد داشتن،سربازان انقلاب اسلامی را از ارزشهای انقلاب ،نظام و رهبری دور نمایند.
 
وی تصریح کرد: اسراء جنگ تحمیلی با مقاومت در برابر شکنجه های دشمنان و با فریادهای جانم فدای رهبر،انقلاب و ارزشهای دینی پایبندی خود را به ارزشهای والای انقلاب اسلامی اعلام نمودند.
 
خطیب جمعه بیجار به نقش موثر آزادگان در جامعه در کنار خانواده شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: تحقق شعار شهداء استقرار انقلاب اسلامی در جهان است و در راستای این امر مهم باید همگی با اتحاد و انسجام در مسیر امام،رهبری و شهداء حرکت نمائیم.
 
حجت الاسلام مرادی در پایان سخنان خود گفت:آزادگان ما با تحمل سختی ها اعلام نمودند ایران اسلامی با هیچ فشار تحمیلی از سوی دشمنان قسم خورده نظام عقب نشینی نخواهد کرد.
 
در پایان این مراسم که با حضور جمعی از آزادگان و خانواده معظم شهداء برگزار گردید مزار مطهر شهداء عطر افشانی و گلباران شد.


کلمات کلیدی : بیجار، ایثار، شهادت، فیلم، عکس، امام جمعه بیجار، مرادنیا
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/5/27:: 6:20 عصر
نظرات ( )