سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیجار صاحب مجتمع جامع حوزوی می‌شودمسئول انجمن حامیان توسعه حوزه‌ علمیه کردستان، از ساخت مجتمع جامع حوزوی با گنجایش بیش از 500 طلبه در شهرستان بیجار خبرداد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه ؛حجت الاسلام محمودی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به بر

خی از اقدامات انجمن حامیان توسعه حوزه‌ علمیه کردستان اظهارداشت: این انجمن در راستای اهداف و سیاست های خود برنامه‌های متعددیرا انجام و توانستهگام های خوبی در مسیر توسعه حوزه علمیه استان بردارد.

وی در همین زمینه به جلسه اخیر این انجمن با خیرین شهرستان بیجارکه در شهرهای مختلف کشور مقیم هستند، اشاره و گفت: در این جلسه که دو تصمیم مهم اخذ و منابع آن نیز پیش‌بینی شد.

مسئول انجمن حامیان توسعه حوزه‌ علمیه کردستان ،ادامه داد: با توجه به اهمیت شهر مقدس قم و حضور طلاب از استانهای مختلف برای ادامه تحصیل ابراز داشت: در همین راستا زمینی به مساحت 5هزار متر مربع در منطقه پردیسان قم خریداری شده و آماده واگذاری جهت ساخت مرکزی فرهنگی ،مذهبی با محوریت یک مدرسه علمیه برای طلاب بیجاری مقیم قم می باشد که امیدواریم با ساخت آن با کاهش بخشی از دغدغه های طلاب، در پیشبرد تحصیلی این افراد موثر باشیم.

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات این انجمن ساخت مدرسه علمیه امام رضا(ع)، در شهرستان بیجار است زیرا مدرسه فعلی جوابگوی تقاضاها نیست.

وی خاطرنشان ساخت: این پروژه به صورت مجتمع جامع حوزوی است به نام امام هشتم مزین بوده  و ظرفیت 500 طلبه را دارد و امی

دواریم با راه اندازی سطوح مختلف علمی حوزه از مهاجرت طلاب به قم یا حوزه های دیگر جلوگیری نماییم .

 

استانها کرمانشاه شماره خبر: 349021 16:48 - 1393/06/08    



کلمات کلیدی : بیجار، فاضل گروسی، حوزه امام صادق، امام رضا، راه اندازی می شود
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/6/9:: 12:2 صبح
نظرات ( )