سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه لوازم التحریر ایرانی اسلامی در بیجار

به گزارش خبرگزاری کردنیوز به نقل از بیجار بام ایران- مدیر دارلقرآن جواد الائمه(ع) از آغاز بکار نمایشگاه عرضه لوازم التحریر ایرانی اسلامی در دارلقرآن جواد الائمه بیجار خبر داد.
 
زهرا احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار بام ایران،از آغاز بکار نمایشگاه عرضه لوازم التحریر ایرانی اسلامی در مکان دارلقرآن جواد الائمه خبر داد.
 
وی هدف از برگزاری نمایشگاه را آشنایی دانش آموزان با اسطوره های ایرانی اسلامی بیان کرد.
 
مدیر داراقرآن جواد الائمه بیجار با تأکید بر لزوم حمایت از تولید و عرضه محصولات نوشت‌افزار منطبق با سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تأکیدات ویژه‌ای در حوزه اصلاح سبک زندگی دارند در این راستا یکی از مهمترین ارکان ترویج سبک زندگی اسلامی _ ایرانی، تعلیم و تربیت نسلی آگاه و دلبسته به هویت اسلامی و هویت ایرانی است به همین منظور باید از همه ظرفیت‌های آموزشی، تربیتی و ترویجی استفاده کرد.
 
وی با بیان اینکه مدرسه به عنوان بستری مهم برای پایه‌ریزی بنیاد جامعه‌ای سالم و منطبق بر ارزش‌های اسلامی است گفت:توزیع لوازم التحریر با نمادهای ایرانی اسلامی به غیر از کاربرد ابزاری بعد فرهنگی نیز دارد.
 
احمدزاده خاطر نشان کرد:در حال حاضر دشمن برای تخریب هویت و فرهنگ ما ایرانیان از تمامی ظرفیت های فرهنگی استفاده می نماید و این اقدام فرهنگی یعنی توزیع لوازم التحریر با نماد اسطوره های ایرانی اسلامی موجب خنثی نمودن این ترفند دشمنان می گردد.
 
لازم به ذکر است نمایشگاه عرضه لوازم التحریر ایرانی اسلامی در دارلقرآن جواد الائمه تا تاریخ 18 شهریور صبحها از ساعت 9 الی 13 و عصرها از ساعت 17 الی 20 آماده بازدید عموم است.
 
 
 
 
 
   


کلمات کلیدی : بیجار، خبرگزاری کردنیوز، کردستان، سنندج، نمایشگاه کتاب
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/6/11:: 2:54 عصر
نظرات ( )