سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به گزارش خبرگزاری کردنیوز به نقل از بیجار بام ایران- فرمانده سپاه بیجار از تحویل 100 دستگاه دیش گیرنده ماهواره به صورت خود جوش از طرف مردم به  سپاه خبر داد.

 
 سید حسین محمودی ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی که با حضور فرماندار و اعضای جلسه در سالن شهدای گمنام فرمانداری بیجار برگزار شد ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع) اظهار داشت: در حال حاضر پشت بام منازل ایرانیان با نصب ابزارهای ماهواره به عنوان خط مقدم جبهه دشمن است.
 
وی افزود: یکی از خطرهای جدی که در طی چند سال اخیر دشمن نیز توانسه از طریق آن به اهداف خود برسد برنامه های فارسی زبان شبکه های ماهواره ای است.
 
فرمانده ساه بیجار گفت: هدف دشمنان نظام از راه اندازی شبکه های ماهواره ای سست کردن بنیان خانواده ها است.
 
وی خاطر نشان کرد:ترویج بی بند و باری و تضعیف اعتقادات دینی مردم یکی دیگر از اهداف دشمنان از راه اندازی شبرنامه های ماهواره ای است.
 
محمودی از ماهواره به عنوان ابزار سلطه فرهنگ غرب در کشور نام برد و بیان داشت: بالا رفتن سن ازدواج،بلوغ زود رس نوجوانان،ترویج زندگی مجردی،برگزاری جشن طلاق،زیاد شدن آمار دختران فراری،ترویج مدهای غربی،ترویج بی عفتی در جامعه،تبلیغات ضد دینی و ضد اسلامی،نهادینه کردن بی غیرتی در خانواده ها از پیامدهای ناگوار استفاده از برنامه های ماهوره ای اسمی باشد.
 
وی به اقدامات سپاه بیجار در خصوص راههای مبارزه با دجال واره اشاره کرد و گفت: شناسایی افرادی که دارای ماهواره هستند و برگزاری کلاسهای روشنگری با هدف بیان مضرات استفاده از ماهواره از اقدامات سپاه در خصوص مبارزه با دجال واره است.
 
فرمانده سپاه بیجار اظهار کرد: از سه ماه گذشته تا کنون 100 دستگاه دیش گیرنده ماهواره به صورت خود جوش توسط مردم به سپاه بیجار تحویل داده شده است.
 
محمودی ادامه داد: در قبال تحویل هر دیش ماهواره توسط مردم به سپاه یک دستگاه گیرنده دیجیتال به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده شده است.
 
وی همچنین به ارتباط مستمر والدین با فرزندان خود تاکید کرد و گفت:تقویت آموزه های دینی و برنامه ریزی صحیح جهت پر کردن اوقات فراغت فرزندان از مهم ترین راه های مقابله با تهددهای فرهنگی دشمنان است.
 
سید حسین محمودی در پایان یادآور شد: مهمترین راه مبارزه با آسیب های اجتماعی ،شناسایی آنها و داشتن برنامه ریزی مدون و صرف هزینه های خاص است که امیدواریم با این حرکتی که توسط سپاه صورت گرفته و حرکت خود جوش مردم در تحویل دیش های گیرنده ماهواره 50 درصد ماهواره های سطح شهرستان بیجار جمع آوری شود.


کلمات کلیدی : تحویل 100 دستگاه دیش گیرنده ماهواره به صورت خود جوش از طرف مردم، دیش، گیرنده ماهواره، محمودی، سید حسین، محمودی، بیجار، روستا
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/6/16:: 7:26 عصر
نظرات ( )