سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

به گزارش خبرگزاری کردنیوز- فرمانده سپاه بیجار گفت: همزمان با هجدهم ذی‌الحجه و عید سعید غدیر واقعه غدیر خم در شهرستان بیجار بازسازی و به نمایش گذاشته می‌شود.  

 
سید حسین محمودی در نخستین جلسه هماهنگی بازسازی واقعه غدیر که در سالن جلسات شهید فهمیده سپاه برگزار شد اظهار داشت:غدیر روز اکمال دین است و مسلمانان با تمسک به آن می‌توانند به سمت صلاح حرکت کنند.
 
وی افزود: همزمان با هجدهم ذی‌الحجه و عید سعید غدیر واقعه غدیر خم با حضور بیش از 500 نفر از هنرمندان و هیئت های مذهبی در بیجار بازسازی و به نمایش گذاشته می‌شود.
 
فرمانده سپاه بیجار هدف از بازسازی صحنه غدیر را تبیین و جایگاه واقعه غدیر، فرهنگ‌سازی خطبه غدیر و آشنایی نسل جوان با واقعه غدیر عنوان کرد.
 
وی با اشاره به این‌که واقعه غدیر باید در قالب مصادیق واقعی به جوانان آگاهی داده شود، افزود: مهمترین هدف در این برنامه اشاعه فرهنگ غدیر در جامعه است.
 
محمودی با بیان اینکه در سال 91 شاهد برگزاری باشکوه بازسازی واقعه غدیر با حضور بیش از 10 هزار نفر از مردم شهرستان بودیم خاطر نشان کرد: امیدواریم با اتکا به نیروهای بومی بتوانیم برنامه ای در شان این روز تهیه و اجراء نمائیم.
 
فرمانده سپاه بیجار در پایان یادآور شد:بیان وقایع تاریخی با این گونه روش ها در نهادینه کردن ارزش ها و واقعیت ها تاثیرگذار است.
منبع : بیجار بام ایران


کلمات کلیدی : واقعه غدیر در بیجار بازسازی می شود، بیجار، خبرگزاری کردنیوز، بیجار، بازسازی غدیر
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/6/18:: 10:25 عصر
نظرات ( )