سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اولیای متمکن عامل افزایش کرایه سرویس های مدارس بیجار

یوسفی روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت سرویس های مدارس و معلمین شهرستان بیجار افزود: رعایت کرایه های مصوب تنها به رانندگان بستگی ندارد و نظارت این تعاونی می تواند هنگام اعلام نارضایتی و شکایت مردم، عینیت پیدا کند. 

وی به پرداخت مبالغ بیشتر از کرایه تعیین شده توسط تعاونی از سوی برخی از اولیای دانش آموزان به خاطر مراجعه به درب منزل دانش آموزان اشاره کرد و گفت: رفاه طلبی برخی خانواده ها باعث شده است گاها تا دو برابر کرایه مصوب نیز پرداخت شود و شکایتی هم مطرح نگردد.
به گفته بازرس تعاونی مسافربری درون شهری بیجار بعضی خانواده ها به قول خودشان؛ برای حصول اطمینان و امنیت خاطر بیشتر و جلب نظر همکاری راننده، حاضرند کرایه بیشتری پرداخت نمایند و این مشکل به یک چشم و هم چشمی و معضلی برای دیگر خانواده ها تبدیل شده است.
یوسفی همچنین به عدم همکاری برخی رانندگان برای معرفی خانواده هایی که کرایه های مصوب را رعایت نمی کنند پرداخت و افزود: عده کمی از رانندگان نیز با ارایه دلایل غیر مستدل، یک یا دو نوبت در ماه، موجب تاخیر حضور دانش اموزان در مدارس می شوند.
وی به بعضی خانواده ها توصیه کرد: نباید تنها به تردد فرزندانشان فکر کنند چون اگر این وضعیت ادامه داشته باشد، موجب افزایش روز افزون توقعات افراد سودجو و تبدیل شدن به یک رویه و برنامه پنهانی خواهد شد و مبنایی می گردد که در آینده هیچ سرویسی بدون گرفتن کرایه در سایه، همکاری نکند.
یوسفی به وضعیت بهتر و ساماندهی سرویس های امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: اگر راهنمایی و رانندگی در کنترل محل استقرار، تردد وسایل مشخص شده و احراز هویت رانندگان همانند سابق همکاری کند، سلامت کار بسیار بالا خواهد رفت.


کلمات کلیدی : اولیای، متمکن عامل افزایش، کرایه سرویس های، مدارس بیجار
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/6/28:: 8:52 عصر
نظرات ( )