سفارش تبلیغ
صبا ویژن

neگروهک های تکفیری دست آویز آمریکا و استکبار هستند

کردنیوز: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گروهک های تکفیری را دست آویز آمریکا و استکبار دانست و گفت: گروهک تروریستی داعش نه مسلمانند و نه افکاری اسلامی دارند.

به گزارش خبرگزاری کردنیوز به نقل از  کُردتودی، حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حوزه علمیه امام صادق (ع) قروه اظهار داشت: ما روحانیون با توجه به وظیفه و مسئولیتی که داریم باید شرایطی را فراهم نماییم که در جامعه یاد خدا بر قلب های  مردم حاکم باشد و حکومت الهی برای همه روشن  گردد.

 

وی افزود : در آخرت همه انسان ها به این حقیقت دست می یابند که حقیقت دنیا چه چیزی بوده است اما باید به گونه ای روحانیون عمل نمایند که مردم در همین دنیا با حقیقت جهان آشنا گردند و ان را درک نمایند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد : بندگان مومن خداوند کسانی هستند که عظمت الهی را درک می کنند و فهم این عظمت انسان را به جایی می رساند که به این حقیقت می رسد که تمامی حوادث عالم به اذن الهی است .

 

وی بیان داشت :  فهم دینی در جامعه باعث می شود جواب همه مسائل را در دین پیدا کرد در حالی که مشکل اساسی این است که فهم درستی از دین وجود ندارد و نمونه بارز آن گروهک تروریستی داعش است که نه مسلمانند و نه افکارشان اسلامی است.

 

حجت الاسلام حسینی شاهرودی گفت: طلبه ای که می خواهد در این کار قدم بردارد باید اول خودش نسبت به همه مسائل اعتقاد داشته باشند برای این کار اول باید فهم بعد علم آن را داشته باشد.

 

به گفته حسینی شاهرودی خداوند از تمامی صفات خود به بندگان نیز عطا نموده است و این نحوه بهره بردن از این صفات است که انسان را به سعادت یا شقاوت خواهد رسانید.

 

وی با اشاره به تصمیمات موثر و آگاهانه مقام معظم رهبری در حوادث مختلف جهان افزود : تمامی جهانیان و دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن ایران اسلامی و در پی ایجاد توطیه های بزرگ هستند اما تدابیر حکیمانه و اقدامات آگاهانه مقام معظم رهبری تمامی برنامه ریزی های استکبار را از بین می برد به گونه ای که آنها نمی توانند هیچ نوع خللی در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد نمایند و این نشان دهنده جبروت و عظمت وجود مقام معظم رهبری است که به راستی جبروتی الهی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین  با اشاره به زندگی روحانی  امام خمینی (ره) گفت : آمریکایی ها با هدف از بین بردن اهداف امام خمینی (ره) ایشان را به نجف تبعید نمودند در حالی که امام (ره) به مرتبه ای رسیدند که تمامی توطیه های آمریکایی ها را از بین بردند و انقلابی با این عظمت را بنیان گذاری نمودند.

 

وی برنامه ریزی های استکبار در جهت مقابله با انقلاب را همیشگی دانست و افزود : دشمنان انقلاب اسلامی همیشه به دنبال سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما کلام الهی مقام معظم رهبری در یک سخنرانی کوتاه تمامی برنامه های آنان را ازبین خواهد برد همانگونه که در طی روزهای اخیر و با موضع گیری حکیمانه ایشان تمامی برنامه های امریکایی ها در عراق با شکست مواجه شدند.

 

حجت الاسلام حسینی شاهرودی با تاکید بر اینکه هرکس با خداوند معامله کند و همه چیز را به خداوند که جبروت است واگذار کند خداوند دین خویش را ادا می کند، گفت: در قضیه شکل گیری انقلاب و آزادی خرمشهر، قدرت و عنایت الهی بود که باعث پیروزی آن شد.

 

به گفته وی انسان برای شناختن نیاز به چشم بصیرت دارد و باید حوزه های علمیه چه شیعه و سنی تقویت شوند چون دشمن شیعه و سنی نمی شناسد.

 

وی گروهک های تروریستی و تکفیری منطقه را دست آویز امریکا و استکبار دانست و خاطرنشان کرد : گروهک تکفیری داعش نه تنها هیچ رنگ و بویی از اسلام ناب محمدی (ص) ندارند بلکه با مواضع خود ثابت نموده اند که اندیشه های پلید صهیونیستی و یهودی را دنبال می کنند.



کلمات کلیدی : گروهک های تکفیری دست آویز آمریکا و استکبار هستند، داعش، امریکا، ترکیه، سوریه، کردستان، بیجار، کردنیوز، چپقلو، خورخوره، بیانلو، بیجا
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/7/16:: 11:53 صبح
نظرات ( )