سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وحدت نیاز ضروری امروز و فردای دنیای اسلام است

نماینده ولی فقیه در کردستان

  وحدت نیاز ضروری امروز و فردای دنیای اسلام است 


  خبرگزاری کرد نیوز/ نماینده ولی فقیه در کردستان، وحدت را نیاز ضروری امروز و فردای جهان اسلام خواند و گفت: علمای اسلام باید با تلاش بیش از پیش درصدد شناساندن تعالیم اسلامی به جهانیان باشند. 

به گزارش خبرگزاری «کردنیوز»به نقل از حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی، امروز در هم اندیشی بزرگ علمای شیعه و سنی در ارومیه، با اشاره به نقش علمای اسلام در شکل‌گیری امت واحده، اظهار داشت: پرداختن به این موضوع مهم از جمله نیازهای جوامع اسلامی است، چون عزت و اقتدار مسلمانان را در جهان تثبیت می کند.

وی بر ضرورت معرفی اسلام ناب تاکید کرد و افزود: علمای اسلام باید با تلاش بیش از پیش درصدد شناساندن

 تعالیم اسلامی به جهانیان باشند، چرا که اسلام برای همه ابعاد زندگی بشری برنامه دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان، با اشاره به ورود بدعت‌ها به جهان اسلام اشاره کرد و تصریح کرد: علما باید با میدان‌داری، در راستای تثبیت آموزه‌های دینی و زدودن انحرافات و بدعت ها از چهره اسلامی تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به تعبیرات امام راحل‌ درباره استکبار جهانی، تصریح کرد: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ برای جهانیان شناخته شده است و با تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری، در طول 35 سال گذشته، تمامی توطئه‌ها علیه ایران اسلامی، ناکارآمد و خنثی شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اعتراف نظریه‌پردازان غربی به اقتدار ایران اسلامی، اذعان داشت: تقویت پایه‌‌های نظام و بهره‌گیری از علوم و فناوری‌های روز در کنار ولایت‌پذیری، نقشه شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام

 

  

استانها    شماره خبر: 351850       16:09 - 1393/07/16    



کلمات کلیدی : سنندج، بیجار، آیت الله حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان، هم اندیشی بزرگ علمای شیعه و سنی در ارومیه، مرکزبزرگاسلامی
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/7/16:: 4:25 عصر
نظرات ( )