سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خبرگزاری کردنیوز- امام جمعه بیجار با اشاره به تشکیل ائتلاف کشورهای غربی علیه گروهگ تروریستی داعش، گفت: هدف از تشکیل این ائتلاف، نابودی و زمین‌گیر‌کردن داعش نیست، بلکه هدف آن‌ها براندازی دولت قانونی سوریه است.

 
به گزارش خبرگزاری کردنیوز به نقل از بام ایران،حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیجار که در حسینیه این شهر اقامه شد، با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی در جامعه اظهار کرد: مهم‌ترین دستاورد نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت است.
 
وی با بیان اینکه امنیت یک مقوله ملی است، گفت: ایجاد و حراست از امنیت جامعه، تنها بر عهده نیروی انتظامی نیست و همکاری و همراهی مردم را در این مسیر اصلی اساسی است.
 
امام جمعه بیجار امنیت را موضوعی بسیار گسترده دانست و خاطر نشان کرد: امنیت تنها مختص مناطق شهری نیست بلکه امنیت هوایی، دریایی و زمینی نیز از دیگر شاخه‌های آن است که با زحمات شبانه روزی همه نیروهای متولی این حوزه در کشور برقرار شده است.
 
وی با اشاره به سی‌امین سالگرد تشکیل وزارت اطلاعات، گفت: نیروهای اطلاعاتی هیچ کشوری در عرصه بین الملل، به اندازه سربازان گمنام امام زمان(عج) به موفقیت دست نمی‌یابند،چرا که بسیاری از موفقیت‌های وزارت اطلاعات در ایران، با حمایت امام زمان(عج) از سربازان گمنام حاصل می‌شود.
 
حجت‌الاسلام مرادی با تشریح برخی فعالیت‌های وزارت اطلاعات، تصریح کرد: ولایتمداری، دینداری، علاقمندی به نظام جمهوری اسلامی، وحدت و تلاش برای حفظ آن از خصوصیات سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
 
وی با اشاره به اوضاع منطقه و تشکیل ائتلاف کشورهای غربی علیه گروهگ تروریستی داعش، گفت: هدف از تشکیل این ائتلاف، نابودی و زمین‌گیر کردن داعش نیست، بلکه هدف آنها براندازی دولت قانونی سوریه است.
 
امام جمعه بیجار به سپری شدن روز روستا در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ساختار عمرانی و اقتصادی کشور از دل روستاها بر می‌خیزد و مسئولان کشور باید بیش از پیش از تولیدات روستایی حمایت و نیازهای ضروری مانند آب و راه آسفالت را برای روستا نشینان بویژه در شهرستان بیجار فراهم کنند.
 
تسنیم
انتهای پیام/


کلمات کلیدی : هدف آمریکا از تشکیل ائتلاف ضدداعش، براندازی دولت سوریه است، بیجار، امام جمعه، مرادی نسب، مرادی نیا
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/7/20:: 3:39 عصر
نظرات ( )