سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کردنیوز- فرماندار بیجار با اشاره به بدهی برخی مدارس به شرکت گاز گفت: تحت هیچ شرایطی نباید گاز رسانی به مدارس شهرستان بیجار قطع شود.
 
به گزارش کردنیوز به نقل از تسنیم، بیژن زندیه ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بیجار با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: مسئولان باید با برنامه ریزی مناسب در راستای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این هفته تلاش کنند.
 
وی با بیان اینکه ملت ایران هرچه دارد ناشی از وجود تفکر بسیجی است، گفت: تفکر بسیجی برگرفته از پیام عاشوراست و باید در حفظ و حراست از این تفکر تلاش کرد.
 
فرماندار بیجار تفکر بسیجی را از دلایل امنیت ایران در برابر دشمنان اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان به این موضوع پی برده و به شیوه‌های مختلف درصدد تضعیف فرهنگ و تفکر بسیجی هستند.
 
وی بر ضرورت پیروی از فرهنگ عاشورایی توسط جوانان برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت در کشور رسالت مهمی را در این زمینه بر عهده دارد.
 
زندیه با اشاره به ضرورت اندیشیدن تمهیدات برای حفظ سلامت کودکان در مسیر مدرسه خط‌کشی خیابان‌های منتهی به مدارس را از بدیهی ترین کارهای مسئولان برشمرد و افزود: خیابان‌های مدارس مشرف به خیابان در 48 ساعت آینده خط کشی می‌شود.
 
وی با اشاره به بدهی برخی مدارس به شرکت گاز و با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی نباید گاز رسانی به مدارس قطع شود، گفت: مدیران مدارسی که از سیستم گرمایشی بخاری نفتی استفاده می‌‌کنند، بویژه مدارس روستایی باید مواظب باشند که مشکلی به وجود نیاید و حادثه مدرسه شین آباد بار دیگر تکرار نشود.
 
فرماندار بیجار خواستار تقویت مراکز مشاوره آموزش و پرورش بیجار شد و افزود: استقبال مردم از کارگاه‌های روانشناسی نشان از وجود مشکلات جدی در این زمینه است و این مراکز باید تقویت شوند.


کلمات کلیدی : فرماندار بیجار، گاز مدارس، گاز مدارس شهرستان بیجار تحت هیچ شرایطی نباید قطع شود، بیژن زندیه، مدارس، مدرسه، گاز، خبرگزاری کردنیو
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/8/29:: 12:0 عصر
نظرات ( )