سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبرگزاری کردنیوز- فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه اکثر شبکه های اجتماعی متعلق به اسرائیل است، گفت: این شبکه ها ابزاری هستند که دشمن می خواهد با استفاده از آن غیرت دینی را که شهدا به ما هدیه کردند، از مسلمانان بگیرد.

 

 

به گزارش خبرگزاری کردنیوز به نقل از بام ایران، سید حسین محمودی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای دانشجو که با حضور جمعی از مسئولان و خانواده های شهدا در دانشگاه پیام نور برگزار شد با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی شهدا برای مقابله با دشمنان اظهار کرد:  شهدا برای امنیت و آسایش مردم جان خود را از دست دادند و ما باید پاسدار خون شهیدان باشیم.

 

وی گفت: دانشجویان و دانش آموزان بیشترین آمار شهیدان را تشکیل می دهند که در عنفوان جوانی و نوجوانی خود میز و نیمکت مدرسه و دانشگاه را برای جنگ علیه باطل رها کردند.

 

فرمانده سپاه بیجار حضور ایران در مذاکرات هسته ای و در مقابل کشورهای ابر قدرت را مرهون امنیتی دانست که شهدای دوران دفاع مقدس برای ما بوجود آوردند و نشانگر عظمت خون آنهاست.

 

وی از تشکیل 3 گروه ضد اسلام به نام اسلام تکفیری، اسلام وهابی و اسلام سکولاریزه با پرچم داری ترکیه خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این گروه های تروریستی برهم زدن امنیت کشورهای اسلامی و تخریب چهره اسلام واقعی است.

 

محمودی با بیان اینکه جوانان کشورهای اروپایی و آمریکایی در منجلاب فساد گرفتار شده اند و تنها راه نجات آنها روی آوردن به اسلام است، تصریح کرد: طبق تحقیقات به عمل آمده توسط محققان، تا سال 2020  جمعیت افراد مسلمان در کشورهای اروپایی و آمریکایی به بیش از 50 درصد خواهد رسید و به همین دلیل آمریکا چاره ای جز پرورش گروه های تکفیری و وهابی جهت خشن نشان دادن اسلام به مردم خود ندارد.

 

وی به اقدامات غیر انسانی گروه های تروریستی اشاره کرد و گفت: آمریکا به خاطر اینکه اقدامات تروریست ها را به عنوان اعمال مسلمانان جلوه دهد، با نشان دادن اعمال غیر انسانی نظیر سر بریدن انسان در سینماهای خود، درصدد جلوگیری از گسترش اسلام در کشور خود است.

 

فرمانده سپاه بیجار ایجاد امنیت برای اسرائیل را دومین دلیل آمریکا برای مقابله با اسلام نام برد و افزود: امروز آمریکا برای جنگ با داعش، 40 کشور جهان را با خود همراه کرده است اما در عمل ثروت و تسلیحات خود را عراق و سوریه در اختیار آنها می گذارد تا از گسترش اسلام جلوگیری کند.

 

وی با بیان اینکه اکثر شبکه های اجتماعی متعلق به اسرائیل است، گفت: این شبکه ها ابزاری هستند که دشمن می خواهد با استفاده از آن غیرت دینی را که شهدا به ما هدیه کردند، از مسلمانان بگیرد.

 

محمودی به شکست دشمن در جنگ سخت با ایران اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان از طریق راه اندازی جنگ نرم درصدد نابودی ارزش های دینی هستند و ما باید با الهام گرفتن از گفته های معصومین و ادامه دادن راه شهدا بار دیگر دشمن را در جنگ نرم شکست دهیم.



کلمات کلیدی : شبکه های اجتماعی درصدد از بین بردن غیرت دینی مسلمانان هستند، سرهنگ محمودی، سید حسین محمودی
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/9/19:: 4:55 عصر
نظرات ( )