سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خبرگزاری کردنیوز- نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی حضور جمعیت 20 میلیونی شیعیان و زائران در مراسم پیاده روی کربلا در روز اربعین را از آثار و برکات صدور انقلاب اسلامی ایران به منطقه و جهان اعلام کرد.
 
به گزارش خبرگزاری کردنیوز به نقل از بام ایران: سید محمد بیاتیان شامگاه گذشته در مراسم یادواره شهدای بخش چنگ الماس و پنج شهید مهاجر شهر بابارشانی که با حضور خانواده معزز شهداء و ایثارگران در مسجد امام حسین (ع ) این شهر برگزار گردید ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره‏های شهدا حرکت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
 
وی افزود: با برگزاری یادواره های شهدا به صورت خودجوش و مشارکت گسترده مردم شاهد تاثیرات معنوی مثبتی در جامعه بوده و خواهیم بود.
 
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شریف ایران اسلامی با حضور در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی با برپایی راهپیمایی ها و مراسمات فرهنگی و مذهبی از قبیل یادواره شهداء وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت نموده اند.
 
بیاتیان ضمن اشاره به حضورجمعیت 20 میلیونی شیعیان و زائران در مراسم پیاده روی کربلا در روز اربعین این حضور بی سابقه در تاریخ را از آثار و برکات صدور انقلاب اسلامی ایران به منطقه و جهان اعلام کرد و بیان داشت: پیام کوبنده و دندان شکن این تجمع بزرگ سیاسی شیعیان به دشمنان قسم خورده تکفیری ها و اربابان مرتجع منطقه خاورمیانه است.
 
وی با تاکید به کلام امام (ره ) در زمان جنگ تحمیلی که راه قدس از کربلا میگذرد اظهار داشت: اگر در زمان جنگ تحمیلی ما نتوانستیم به کربلا برسیم امروز با درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی عظیم این مهم به وقوع پیوسته است.
 
نماینده مردم بیجار، حسن آباد یاسوکند و بابارشانی در مجلس شورای اسلامی در پایان  ضمن قدردانی از برگزار کنندگان مراسم یاواره شهدا در روز اربعین فرمودند که شهدای دفاع مقدس تربیت یافتگان و شاگردان مکتب امام حسین (ع) می باشند و برگزاری یادواره شهدا زنده نگه داشتن نهضت امام حسین (ع) است.
 
اجرای کلیپ،مداحی ،تجلیل از خانواده معظم شهداء و پذیرایی از مهمانان از برنامه های این یادواره بود.


کلمات کلیدی : سیدمحمدبیاتیان، بیجار، مجلس شورای اسلامی، بابارشانی، مجلس، توپ آغاج، بخش چنگ الماس، بیجار، اربعین بیست میلیونی
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/9/23:: 11:26 صبح
نظرات ( )