سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
به گزارش کردنیوز به نقل از تسنیم، سید محمد بیاتیان در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که در مجتمع امیرنظام گروس این شهر برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: تجمع میلیونی مسلمانان در کربلا یک امر تاریخی است.
 
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسه تودیع و معارفه بخشداران کرانی و چنگ الماس است، گفت: بیجار از نظر برخورداری از امکانات و شاخص‌های توسعه در شمار محروم‌ترین مناطق کردستان به حساب می‌آید و شاخص‌های توسعه بخش‌های چنگ الماس و کرانی از میانگین شاخص استانی نیز بسیار پایین‌تر است.
 
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به منابع غنی موجود در بخش کرانی، خاطر نشان کرد: این بخش با وجود دارا بودن منابع غنی از محرومیت‌های قابل توجهی رنج می‌برد و توسعه آن نیازمند تلاش و پیگیری‌های مستمر مسئولان در راستای ارتقای شاخص‌های توسعه بخش کرانی است.
 
وی بر ارتباط مستقیم و تنگاتنگ مسئولان با مردم تاکید کرد و گفت: فلسفه وجودی مسئولان نه شاخصه‌های مالی و ثروت و نه ارتباط با کانون‌های قدرت است، بلکه اصلی‌ترین فلسفه وجودی مسئولان خدمتگزاری صادقانه به مردم است.
 
بیاتیان با اشاره به مردم سالار بودن نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: رضایت‌مندی مردم از عملکرد مسئولان در این نظام مردم سالار بسیار مهم است تا جایی که رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری همواره بر خدمت صادقانه به مردم تاکید کرده‌اند.
 
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی بر تلاش مسئولان اجرایی در راستای خدمت صادقانه به مردم بر پایه منویات رهبری تاکید کرد و افزود: اگر برخی از مسئولان در این مسیر کوتاهی کنند مشروعیت و مقبولیت خود را از دست خواهند داد.
 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یادگار امام خمینی (ره) و شهیدان به ملت ایران است، گفت: این انقلاب به عنوان یک امانت در دست ماست و باید با خدمت صادقانه حداقل رضایتمندی مردم را به دست آوریم.
 
انتهای پیام/


کلمات کلیدی : بیجار، خبرگزاری کردنیوز، منطقه محروم، کردستان، نماینده مجلس شورای اسلامی، سنندج، سیدمحمدبیاتیان
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/9/24:: 3:0 عصر
نظرات ( )