سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امام‌جمعه توپ آغاج گفت:

حماسه نه دی تبلور اندیشه ناب غدیرى و عاشورایى بود.

توپ آغاج نیوز؛ حضور توأم با آگاهى و شعور توده‏هاى مردم براى خاموش ‏کردن آتش فتنه‏ با تبعیت از رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای است.

به گزارش خبرگزاری کردنیوز به نقل از  توپ آغاج نیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکمت حکیمی فر ظهر امروز (5 دی‌ماه) در خطبه‌های نماز جمعه شهر توپ آغاج که در مسجد صاحب‌الزمان (ع) این شهر برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های حماسه نه دی 88 اظهار داشت: بصیرت و هوشیارى، توده‏های مردم نسبت به معیارهاى دینى، ‏آرمان‌های انقلابى، ارزش‌های ملى و نسبت به توطئه‏ها و ‏شگردهاى دشمن و همچنین انسجام و وحدت ملى به‌عنوان مهم‏ترین پایه اقتدار و عزت ملى از ویژگی‌های حماسه نه دی است.

وی بابیان اینکه؛ رابطه مردم با رهبری از دیگر ویژگی‌های حماسه نه دی هست بیان داشت: حضور توأم با آگاهى و شعور توده‏هاى مردم براى خاموش ‏کردن آتش فتنه‏ با تبعیت از رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای است.

امام‌جمعه توپ آغاج با اشاره به دیدگاه و جریان دین‏مدار، اصولگرا خاطرنشان کرد: اتکای به فقه جواهرى و اندیشه ناب غدیرى و عاشورایى، به‏دنبال اصالت بخشیدن به آموزه‏هاى دینى با مقاومت و مجاهدت درراه خدا و قرار گرفتن در مدار ولایت، امامت، رشد، تعالى و پیشرفت همه‏جانبه حول محور آرمان‌های امام راحل و منویات صریح امام خامنه‏اى (مدظله‏العالى) در شکل‌گیری حماسه نه دی نقش اساسی داشت.

حجت‌الاسلام حکیمی فر، دیدگاه جریان توسعه ‏محور با گرایش‌های محافظه‏کارانه و انفعالى نسبت به غرب و اندیشه‏هاى لیبرالی و سکولارى و هدف قرار دادن هویت اسلامى - انقلابى جامعه، براندازى نظام ولایى و اسلامى را از اقدامات جریان‌های معاند و معارض انقلاب اسلامى با جهت‏گیرى انقلاب‌های مخملى و رنگین در سال 88 دانست.

وی درایت و صلابت رهبری، بصیرت مردم، وظیفه‌شناسی نهادهای موظف اعم از بسیج، صداوسیما، رسانه‌های دلسوز نظام و رهبری و همسویی خواص معتقد با بصیرت را از عوامل خنثی‌سازی فتنه ذکر کرد.

امام‌جمعه توپ آغاج همچنین با اشاره به عوامل بازسازی خسارت فتنه 88 بیان داشت: حضور به‌موقع و به هنگام مردم، و همچنین حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و پیشرفت های کشور در جهت رو به رشد و بالندگی از مهم‌ترین عوامل بازسازی خسارات فتنه 88 بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکیمی فر در بخش دیگر سخنان خود، نهضت سوادآموزی را موهبت الهی نظام جمهوری اسلامی بر ملت شریف ایران دانست و بر آن تأکید کرد.

وی همچنین بابیان اینکه؛ حضور نیروی انتظامی بصورت شبانه‌روزی از خواسته‌های مردم این شهر است تأکید کرد: مردم و مسئولین باید از فرصت هفته وقف برای تهیه زمین و احداث ساختمان کلانتری در این شهر اقدام کنند.

انتهای پیام 2/5/10/93

 

 



کلمات کلیدی : نیوز، حجت الاسلام حکیمی فر، امام جمعه توپ آغاج، خطبه های نماز جمعه
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/10/5:: 3:0 عصر
نظرات ( )