سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امام جمعه شهر توپ آغاج

اگر مشورت  ،همدلی،همکاری و همیاری بین مسئولان در اداره یک جامعه نباشد، کاری پیش نخواهد نرفت.

به گزارش خبرگزاری کردنیوز،حجت‌الاسلام حکمت حکیمی فر روز شنبه(6دی‌ماه) در اولین جلسه شورای اداری شهر توپ آغاج که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد با اشاره به آیه «..وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم..» اظهار داشت: امر مشورت از ضروریات اداره یک جامعه به شمار می‌رود .

وی بابیان اینکه؛ شهرهای جدیدالتأسیس نیاز بیشتری به مشورت بین مسئولان دارد افزود: اگر مشورت  ،همدلی،همکاری و همیاری بین مسئولان در اداره یک جامعه نباشد، کاری پیش نخواهد نرفت.

امام‌جمعه شهر توپ آغاج تصریح کرد: همه اقشارمردم به‌ویژه مسئولان دارای یک سلیقه نیستند ولی می‌توانند با تکیه‌بر مشترکات و همکاری و همفکری و وحدت رویه  حول محوریت فرامین  رهبری معظم انقلاب در راستای اداره مطلوب جامعه و شهر قدم بردارند .

حجت‌الاسلام حکیمی فر بیان داشت: شور و مشورت مورد تأکید قرآن و روایات اهل‌بیت علیهم‌السلام هست.

وی در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به برگزاری نماز جمعه در شهر توپ آغاج بیان داشت:نماز جمعه برای مردم متدین و خداجویی توپ آغاج این موهبت الهی است .

امام‌جمعه توپ آغاج تصریح کرد: به خاطر برپایی نماز جمعه در این شهر باید خداوند متعال را شکر گذاری کرد که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت سنگر نماز جمعه در این شهر برپاشده است .

حجت‌الاسلام  حکیمی فر در بخش دیگر سخنان خود بابیان اینکه؛ باید موضوع فرهنگی در این شهر جدی گرفته شود تأکید کرد: احداث کتابخانه، اختصاص زمین برای احداث ساختمان کلانتری، اختصاص حداقل یک شعبه بانک اعم از خصوصی و دولتی، حضور دائمی پزشک در شهر ، اختصاص یک دستگاه آمبولانس از ضروریات شهر توپ آغاج است .

خاطرنشان می‌شود؛حمید همایی معاون فرماندار شهرستان بیجار نیز ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های فرمانداری بیجار؛ بر تسریع در ارائه خدمات  شورای اسلامی شهرداری بر تجهیز دفتر امام‌جمعه شهر توپ آغاج تأکید کرد.

انتهای پیام  


 



کلمات کلیدی : شهرداری، شهر توپ آغاج، امام جمعه توپ آغاج، جلسه شورای اداری، شورا، تجهیز
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/10/6:: 3:0 عصر
نظرات ( )