سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حجت‌الاسلام حکمت حکیمی فر

معلمین در تعیین سرنوشت آینده دانش آموزان نقش بسزایی دارند

امام‌جمعه شهر توپ آغاج بابیان اینکه؛ معلمین در تعیین سرنوشت آینده دانش آموزان نقش بسزایی دارند خواستار تفکیک مدرسه ابتدایی این شهر شد.

به گزارش خبرگزاری کردنیوز؛ حجت‌الاسلام حکمت حکیمی فر پیش از ظهر امروز 17 دی‌ماه در دیدار مدیر و معاونین مجتمع آموزشی شهر توپ آغاج و مدیران مدارس مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه دخترانه و پسرانه که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد ضمن تبریک ولادت رسول گرامی اسلام و امام صادق (ع) و هفته وحدت اظهار داشت: معلمین مظهر فداکاری در عرصه‌های علمی هستند.

وی افزود: معلمان نقش سازندی در تربیت دانش آموزان داشته و به‌عنوان یک الگو می‌توانند در آینده‌ی دانش آموزش نقش بسزایی داشته باشند.

امام‌جمعه شهر توپ آغاج بابیان اینکه معلمین در تعیین سرنوشت دانش آموزان نقش بسزایی دارند تصریح کرد: اگر معلمی با خطوط فکری نامتوازن در سر کلاس درس حاضر شود؛ مشکلات جبران‌ناپذیری برای آینده دانش آموزان را رقم می‌زند.

حجت‌الاسلام حکیمی فر بابیان اینکه در انتخاب معلمین دقت نظر بیشتر شود تأکید کرد: متأسفانه برخی از معلمین به کار گرفته‌شده تعهد کافی نسبت به کارآموزشی ندارند و در برخی از موارد نیز گزارش می‌شود در قبح زدایی برخی محرمات نیز تلاش می‌کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از اختلاط دختر و پسرمدرسه ابتدایی شهر توپ آغاج اظهار داشت: دانش آموزان امروزی؛ با توجه به شرایط محیط و تأثیرپذیری از عوامل مختلف دچار بلوغ زودرس می‌شوند که به‌عنوان یک زنگ خطر باید مراقب رفتار دانش آموزان بود.

امام‌جمعه شهر توپ آغاج گفت: اختلاط دانش آموزان پایه‌های پنجم و ششم اصلاً درست نیست و باید هرچه سریع‌تر نسبت به تفکیک جنسیت دانش آموزان اقدام شود.

حجت‌الاسلام حکیمی فر بابیان اینکه؛ رشد جسمی و بلوغ دانش آموزان دختر و همچنین برخی از پسران در مقاطع ششم ابتدایی کامل است افزود: ریشه همه انحرافات اخلاقی در سهل‌انگاری و اباحه گری در ارتباط دختر و پسر در دوران ابتدایی است.

امام‌جمعه شهر توپ آغاج اظهار داشت: امیدواریم به‌زودی باهمت مردم و مسئولان و انجمن و اولیای شهر توپ آغاج نسبت به تفکیک جنسیت مدرسه ابتدایی این شهر اقدام شود.

خاطرنشان می‌شود در ابتدایی این دیدار آقای حیدری فخر نژاد مدیر مجتمع آموزشی شهر توپ آغاج ضمن ارائه گزارشی خواستار رسیدگی به وضعیت گاز کشی هنرستان این شهر شد.


انتهای پیام



کلمات کلیدی : امام جمعه توپ آغاج، معلمین، دیدار با امام جمعه، اتفاقات توپ آغاج
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/10/18:: 11:25 صبح
نظرات ( )