سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش خبرگزاری کردنیوز به نقل از بام ایران، محمد رضا قاسمی مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه بیت المقدس کردستان شامگاه یکشنبه در همایش حماسه نگاران عشق و ایثار که در سالن شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی برگزار شد اظهار کرد: اصحاب رسانه و اهل قلم یک رسالت عظیمی بر دوش دارند و اینکه بخش عمده ای از تبیین و آگاهی بخشی بر عهده ی خبرنگاران است .


وی گفت: امروز در دنیا و فضایی قرار داریم که جنگ حق و باطل با یک جلوه تمام نما خود را نشان داده است و آن جنگ نرم و فرهنگی است.


وی در ادامه افزود: امروز دشمنان دین اسلام و در مقدمه آن دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را به کار بسته اند که از هربه های مختلفی از جمله ابزار رسانه و شبکه های ماهواره ای به مقابله با ما بپردازند که بصیرتâ??افزایی و آگاهâ??بخشی برای شناخت جبهه دشمن مهمâ??ترین نیاز برای مقابله پیروزمندانه با آنان است.


سرهنگ قاسمی با بیان اینکه هدف شوم دشمنان از ایجاد شبکه های ماهواره ای تغییر هویت جوانان ما است بیان داشت: امروز دشمنان با تمام قوا و با بهرهâ??گیری از شبکهâ??های مختلف ماهواره و سایتâ??های اینترنتی به دنبال سست کردن پایهâ??های انقلاب اسلامی به عنوان الگوی بیداری و ظلمâ??ستیزی جهان هستند.


وی گفت: این همایش با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید غلامرضا رهبر و شهدای رسانه که 21 دی ماه روز شهادت وی، روز قشر بسیج رسانه نامگذاری شده است برگزار می شود.
وی با اعلام اینکه مقابله با جنگ نرم رسانه های دشمن وظیفه سنگین خبرنگاران است، یادآور شد: مقام معظم رهبری راه های مقابله با جنگ نرم را برای همه به ویژه خبرنگاران روشن کرده است و باید با توجه به رهنمودهای ولی فقیه در این جنگ نیز پیروزمند باشیم.


مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه بیت المقدس تأکید کرد: خبرنگاران رسانهâ??هاÃ?  باید بر اساس رسالتی که بر عهده دارند خود را به سلاح بصیرت، دشمن شناسی و معنویت مسلح و تفکر بسیجی را در رسانه های مکتوب و مجازی ترویج دهند.


وی گفت: بیش از 50 اثر به همایش استانی حماسه نگاران عشق و ایثار و طلایهâ??داران جنگ نرم ارسال شده است که نشان دهنده ی ایجاد تعامل بیش از پیش با اصحاب رسانه و اهل قلم است

 

در پایان این آیین از ?زیبا هوشمند? خبرنگار خبرگزاری تسنیم به عنوان تلاشگر حوزه بسیج رسانه، ?رویا زندی? از خبرگزاری بسیج به عنوان تلاشگر رسانه ای، ?غریبه رحیمی? دارنده اثر برتر در حوزه کتاب، ?محمد شریف محمدی? صاحب وبلاگ برتر و ?محمد شفیعی? به عنوان مسوول پایگاه اطلاع رسانی برتر کشوری با اهدای لوح تقدیر و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این همایش همچنین از ?شیرین مرادی? خبرنگار خبرگزاری فارس و ?مسعود ورمزیار? خبرنگار صدا و سیمای مرکز کردستان نیز به عنوان نفرات برتر این همایش با اهدای لوح تقدیر و هدایای تجلیل شد.

 

انتهای پیام/



کلمات کلیدی : سرهنگ قاسمی، مسئول سازمان بسیج رسانه، شرین مرادی، بیجار، زیبا هوشمند تسنیم، غریبه رحیمی، رویا زند، خبرگزاری کردنیوز، تبریک، می
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/10/22:: 11:27 صبح
نظرات ( )