سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام جمعه توپ آغاج:
وحدت اکسیر سعادت و پیشرفت امت اسلامی است 
کردنیوز/ محقق و پژوهشگر حوزوی با تاکید بر این که معنای وحدت زیر پا گذاشتن اصول و یا عبور از معیارهای اساسی و خطوط قرمز مذهب نیست، تصریح کرد: باید با تکیه بر مشترکات، در مقابل تفرقه افکنان و تکفیری ها ایستاد.

 

به گزارش خبرگزاری کردنیوز ؛ حجت‌الاسلام‌ حکمت حکیمی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به ضرورت مقابله با افراطی گری ها در جهان اسلام، گفت: در شرایط کنونی جهان اسلام، وحدت، اکسیر عزت، سعادت، امنیت و پیشرفت امت اسلامی است.

 وی با تاکید بر این که بشریت با تبعیت از سیره پیامبر اعظم(ص) به آرامش و رستگاری می‌رسد، بیان داشت: رسول خدا(ص) حقیقتی برآمده از ترجمان «ان هو الا وحی یوحی (نجم/4)»است و سیره آن حضرت چراغ راه بشریت در تاریکی هاست می‌توان با الگوگیری از پیامبر اعظم(ص) از هرگونه اختلاف و تفرقه پرهیز کرد.

امام‌جمعه شهر توپ آغاج استان کردستان با بیان این که قرآن کریم، سقوط امت اسلامی را یکی از آثار سوء فاصله گرفتن از وحدت و روی آوردن به اختلاف، تشتت و تفرقه مطرح کرده است، تأکید کرد: تسلط ستمگران، جنگ و خونریزی، شکست و تضعیف امت اسلامی،  فروپاشی هیبت اقتدار اسلام و ... از دیگر آثار منفی دوری از وحدت است.

این محقق و پژوهشگر حوزوی با تاکید بر این که معنای وحدت زیر پا گذاشتن اصول و یا عبور از معیارهای اساسی و خطوط قرمز مذهب نیست، تصریح کرد: باید با تکیه بر مشترکات، در مقابل تفرقه افکنان و تکفیری ها ایستاد.

حجت الاسلام حکیمی فر به حمایت دنیای استکبار از گروه های تروریستی هچون داعش، اشاره کرد و گفت: ایمان راسخ، بصیرت و دشمن شناسی، دوری از اختلاف و تفرقه و وحدت امت اسلامی، تنها راه پیروزی بر دشمنان اسلام و مسلمین است.

انتهای پیام



کلمات کلیدی : بیجار، خبرگزاری کردنیوز، حجت الاسلام حکیمی فر، خبرگزاری حوزه، شهر توپ آغاج، امام جمعه توپ آغاج، گفتگو
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/10/22:: 11:32 صبح
نظرات ( )