سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خبرگزاری فارس: استعفای دسته‌جمعی اعضای شورای اسلامی شهرستان بیجار
استعفای دسته‌جمعی اعضای شورای اسلامی شهرستان بیجار

رئیس شورای اسلامی شهرستان بیجار از استعفای دسته‌جمعی اعضای این شورا و تقدیم آن به فرمانداری خبر داد

خبرگزاری کردنیوز به نقل از فارس : سید علی‌اصغر ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار کرد: پیگیری‌های زیادی برای اختصاص مکانی برای دفتر شورا و امکانات اداری و دفتری از طریق استانداری انجام دادیم اما با وجود گذشت یک سال و چند ماه این موضوع به نتیجه نرسید.

وی با بیان اینکه جلسات شورای شهرستان بیجار به دلیل نداشتن اعتبار و مکان مشخص برگزار نمی‌شد و به همین دلیل اعضای این شورا تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفتند، گفت: شورای شهرستان دارای جایگاه رفیعی است و نباید زیر بلیط شورای شهر و فرمانداری باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بیجار ادامه داد: بعد از گذشت 17 سال از تشکیل شوراها به فرمان امام راحل (ره) هنوز این جایگاه برای مسئولان شهرستان بیجار ناشناخته است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما کمک به حل مشکلات شهرستان است، تصریح کرد: ما در مدت یک سال گذشته نتوانسته‌ایم امکانات اولیه برای تشکیل جلسات این شورا را از طریق ارگان‌های مربوطه فراهم کنیم.

ابراهیمی گفت: وجود شورای اسلامی شهرستان بیجار ظاهری است بنابراین حضور و ادامه این کار را در شرایط کنونی و در نتیجه عدم تشکیل جلسات خیانت به مردم می‌دانیم و به همین دلیل تصمیم به استعفای دسته‌جمعی گرفتیم.

وی در پایان اظهار کرد: تا زمانیکه جایگاه شورای اسلامی شهرستان بیجار برای مردم و مسئولان شناخته نشود انتخاب اعضا و کارکردن در این شورا بی‌فایده و غیرممکن است و هیچ دردی را از شهرستان دوا نمی‌کند.

انتهای پیام/79015/م30/ژ1001

 - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=1393اختصاصی فارس1116001388#sthash.g8I55v07.dpuf



کلمات کلیدی : استعفای دسته‌، جمعی اعضای شورای اسلامی شهرستان بیجار
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 93/11/17:: 2:9 عصر
نظرات ( )