سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حماسه اقتصادی درگرو حماسه سیاسی است 

به گزارش خبرگزاری کردنیوزحجت الاسلام مرادی خطیب نماز جمعه این هفته بیجار با دعوت خود و نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی گفت: رعایت تقوای الهی سدی مقاوم در برابر گناهان است و با توکل بر خداوند متعال می توانیم در برابر تمامی مشکلات ایستادگی کنیم.وی در ادامه گفت: بایدبدانیم و هشیار باشیم که دشمن قصد دارد امید را از ما بگیرد و عجز و ناتوانی را به ما القا کند و با ایجاد حس نا امیدی به ما طمع کند،پس باید با حرکت قدرتمندانه همراه با تدبیر و برنامه ریزی درمسیر تحقق حماسه سیاسی گام برداریم.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت :مقاومت ، روحیه ی حماسی ما را تقویت و تشدید می کند چنانکه روحیه مقاومتی تلاش ها را دو چندان می نماید.وی در ادامه خاطر نشان کرد:امسال باید با حضور گسترده در همه زمینه های سیاسی، حماسه آفرینی کنیم که بستر و زمینه ای برای حماسه اقتصادی باشد.امام جمعه بیجار اظهار داشت :حماسه اقتصادی زمانی تحقق می یابد که افکارمان در جهت تحقق استقلال اقتصادی باشد و برای رهایی از اقتصاد وابسته بکوشیم.
وی خاطر نشان کرد: برای دست یافتن به استقلال اقتصادی برنامه ریزی بلند مدت از سوی مسؤلین و گروههای سیاسی ضروری است، همچنین با تقویت تولیدات داخلی و اجتناب از اسراف و مصرف درست ، زمینه رسیدن به استقلال اقتصادی را فراهم کرده و با ترک رفاه کاذب در زندگی که مصرف گرایی و تجمل گرایی را در پی خواهد داشت و به استقلال اقتصادی آسیب می رساند برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.
حجت الاسلام مرادی در خطبه دوم نماز جمعه امروز ، ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: موفقیت های پزشکی، فناوری هسته ای و فناوری هوایی از جمله موفقیت های سال91 می باشد که در سال 92 باید تقویت شود. همچنین مسؤلین فعلی و دولت آتی موظفند با برنامه ریزی های مدبرانه و بلند مدت در تقویت اقتصاد کشور بکوشند.امام جمعه بیجار ، ضمن اشاره به روزملی فناوری هسته ای و روز بهداشت و همچنین نشست قزاقستان عنوان کرد: مسؤلین درنشست قزاقستان مقاومت کنند چرا که غنی سازی حق مسلم ماست و مبانی اعتقادی ما با سلاح های کشتار جمعی سازگار نیست.
حجت الاسلام مرادی در پایان سخنان خود ضمن تبریک سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: عمران و آبادانی همه جانبه کشور جزء افکار و اهداف امام و رهبراست. همچنین با ایجاد فضای حزن و اندوه برای مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) حفظ حرمت و شان آن حضرت را رعایت نمائیم.

منبع:

بیجار آن لاین



کلمات کلیدی : خبرگزاری کردنیوز، بیجار، امام، جمعه، سیاست گذاری، حماسه سیاسی، اقتصادی
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 92/1/20:: 11:36 عصر
نظرات ( )