سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

فرماندار بیجار طی احکامی مسئول روابط عمومی ، مسئول امور سیاسی و امنیتی ، مسئول دفتر فرماندار را معرفی نمودند.

احکام صادره به شرح زیر میباشند :


آقای علی خراج بعنوان مسئول روابط عمومی فرمانداری بیجار

جناب آقای علی خراج

با سلام

احتراما ، نظر به احراز تعهد ، شایستگی و تجارب ارزنده به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان مسئول روابط عمومی فرمانداری منصوب می نمایم .

امید است با اتکال به عنایات خداوند سبحان و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در راستای امورات محوله و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و موید باشید .


آقای علی اصغر امانی بعنوان مسئول امور سیاسی و امنیتی فرمانداری بیجار

جناب آقای علی اصغر امانی  

با سلام

احتراما ، نظر به احراز تعهد ، شایستگی و تجارب ارزنده به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان (( مسئول امور سیاسی و امنیتی فرمانداری )) منصوب می نمایم .

امید است با اتکال به عنایات خداوند سبحان و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در راستای امورات محوله و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و موید باشید .


آقای رضا مهری بعنوان مسئول دفتر فرماندار بیجار

جناب آقای رضا مهری

 با سلام

احتراما ، نظر به احراز تعهد ، شایستگی و تجارب ارزنده به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان (( مسئول دفتر  فرماندار)) منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به عنایات خداوند سبحان و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در راستای امورات محوله و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و موید باشید.

منبع :پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بیجار



کلمات کلیدی : بیجار، انتصابات، فرماندار، روابط عمومی
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 92/1/22:: 1:11 صبح
نظرات ( )