سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نماینده ولی فقیه در کردستانرئیس جمهور آینده باید در مسیر رهبری گام بردارد حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی با تاکید بر لزوم انتخاب اصلح، افزود: باید شخصی را انتخاب کرد که پیرو مقام معظم رهبری باشد و در مسیر معظم له گام بردارد
به گزارش خبرگزاری کردنیوز از قم،نماینده ولی فقیه در کردستان، شب گذشته در جمع طلاب و فضلای شهرستان های اسفراین، فاروج و شیروان مقیم حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه، در قم برگزارشد، با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، اظهارداشت: تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات منجر به خلق حماسه سیاسی می شود.

وی با تاکید بر لزوم انتخاب اصلح، افزود: باید شخصی را انتخاب کرد که پیرو مقام معظم رهبری باشد؛ زیرا این مسئله امروز برای جهانیان ثابت شده است که رئیس جمهور ایران اسلامی باید در مسیر رهبری گام بردارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اگر ایماندر جامعه ای نهادینه شود، آن جامعه نورانی و مورد رضایت خداوند است، بیان داشت: یکی از مهمترینوظایف روحانیت، تقویت ایمانو مردم با معرفی و تبیین اسلام ناب محمدی(ص) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: روحانیت باید کاری کندکه در جامعه اسلامی احکام الهی محور باشد؛ البته در این مسیر باید سختی ها را تحمل کند.

امام جمعه سنندج با اشاره به این که انسان مومن همیشه در حال جهاد است وکاری که حضرت امام خمینی(ره)انجام دادند، بسیاربزرگ و خدایی بود، ابراز داشت: در زمان حضرت امام(ره) عده ای دین را افیون توده ها می دانستند و عده ای هم سکولاریسم را مطرح می کردند و جایگاهی برای دین قائل نبودند و با نمادهای دینی مبارزه می کردند، اما امام راحل دین را به متن جامعه وارد و کارآمدی آن را اثبات کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: امامخمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام کمونیستی را از ریشه خشکاند و امروزهم دنیابه ایننتیجه رسیده که ایران اسلامی در تحولات جهانی نقش اساسی دارد.

وی با بیان این که تنها تمدن اسلامی در مقابل تفکر غربی لیبرال دموکراسی غرب ایستادگی کرده است، ادامه داد: رییس جمهور مصر نامه ای نوشته که ما فهمیدیم ایران در خصوص سوریه درست می گویدو خطر سلفیها را متوجه شده است .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با تاکید بر این که جبهه متحد عربستان و اردن در حال لرزش و فروپاشی است، گفت: حلقه محاصره رژیم صهیونیستی هر روز تنگ تر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین با اشاره به نقش استکبار در پیدایش وهابیت، افزود: وهابیت از اساس بااسلام مخالف است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و برادری در جهان اسلام، یادآور شد: تفرقه و اختلاف تنهاراهی است که می تواند به مسلمانان ضربهبزنند؛ مقام معظم رهبری همیشه از همه جلوتر حرکت می کنند و سفر به کردستان فرمودند "هر دستی که بخواهد تفرقه بیندازد، دشمن است؛چه سنی باشد و چه شیعه بایدقطعشود".

امام جمعه سنندج در پایان تصریح کرد: نگاه امام خمینی(ره) جهانی سازی حکومت اسلامی ایران بود؛ بنابراین همه باید همانند امام(ره) و مقام معظم رهبری عمل کنیم .

انتهای پیام 313/16

خبرگزاری حوزه،



کلمات کلیدی : رئیس، مرکز بزرگ اسلامی، بیجار، خبرگزاری کردنیوز، بیجار، حجت الاسلام حسینی شاهرودی
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 92/3/9:: 2:28 عصر
نظرات ( )