سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قاضی دیوان عالی کشور: کاندیداها وعده‌های غیر عملی ندهند

قاضی دیوان عالی کشور با بیان این که شرکت با شکوه در انتخابات مصداق بارز حماسه سیاسی است، گفت: کاندیداها از دادن وعده های غیر عملی و ناممکن خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری کردنیوز از  قم ، حجت الاسلام والمسلمین محمود حاتمی نیا، جمعه 10 خرداد در نشست طلاب و فضلایبیجاری مقیم حوزه علمیه قمطی سخنانی اظهارداشت: شرکت با شکوه در انتخابات مصداق بارزحماسه سیاسی است. وی افزود: کاندیدا های ریاست جمهوری وشوراهایاسلامیشهر و روستا بایدرهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری را نصب العینخود قرار دهند و از دادن وعده های غیر عملی و ناممکن پرهیز کنند.

قاضی دیوان عالی کشور با بیان این که شرکت در انتخابات یک تکلیف است، تصریح کرد: حضور هوشمندانه مردم در پای صندوق های رای، تیریبه قلب دشمنان نظام و اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین حاتمی نیا با اشاره به نقش طلاب و روحانیون در تبیین شاخص های رئیس جمهور اصلح، تاکید کرد: طلاب و روحانیون با ترغیب و تشویق مردم برای حضور شکوهمند در پای صندوق های رای، بدخواهان نظام اسلامی رامایوس تر از همیشه خواهند کرد.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با بیان این که تمام دنیا به نتیجه انتخابات 24خرداد چشم دوخته اند، بیان داشت: اگر حضور مردم در پای صندوق های رای پرشور و گسترده باشد، دنیا بار دیگر عظمت و قدرت دموکراسی واقعی و مردم سالاری دینی ملت ایران را به نظاره می نشیند و دشمنان از مواضع خود عقب نشینی خواهند کرد

قاضی دیوان عالی کشور در پایان یادآور شد: با خلق حماسه سیاسی، دوستان و مظلومان عالم که امید شان بهانقلاب اسلامی ایران است، امیدوارتر از گذشته در برابر استکبار با شجاعت ایستادگی خواهند کرد.

منبع خبرگزاری حوزه ؛



کلمات کلیدی : کاندیداها وعده های تو خالی ندهند ،، ریاست جمهوری، انتخابات، دشمنان
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 92/3/11:: 10:25 صبح
نظرات ( )