سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نماینده ولی فقیه در کردستان: رییس جمهور آینده باید فرامین رهبری را فصل الخطاب بداند

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی با اشاره لزوم خلق حماسه سیاسی، تاکید کرد: رییس جمهور آینده باید صدرصد ولایی و در خط مقام معظم رهبری باشد و فرامین معظم له را فصل الخطاب بداند.
به گزارش خبرگزاری کردنیوز از قم، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، روز جمعه 10 خرداد ماه در نشست طلاب وفضلای شهرستان بیجار مقیم حوزه علمیه قم که در دفتر طلاب این شهرستان در قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخاباتریاست جمهوری،اظهارداشت: همان طورکهمقاممعظمرهبریفرمودند "انتخابات آبروی ملی برای ملت است"؛ بنابراین باید با تبیین شاخص های فرد اصلح، حماسه سیاسی با شکوهی را خلق کنیم.

وی افزود: همت و استقامت و بصیرت، در شناخت فرد اصلح بسیار موثر می باشد که در این میان روحانیت برای تبیین ویژگی های کاندیدای اصلح باید از شاخصه هایی که مقام معظمرهبریفرموده است، استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به بازتاب های بین المللی انتخابات ریاست جمهوری ایران، تاکید کرد: باید باخلق حماسه سیاسی، مظهر مردمسالاری دینی را در جهان به نمایش بگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی به ویژگی های رییس جمهور آینده اشاره کرد و ابراز داشت: رئیس جمهور آینده باید صدرصد ولایی و در خط مقام معظم رهبری باشد تا بتواند در مقابل دنیای استکبار به ویژه آمریکا از حقوق ملت ایران دفاع کند.

وی با بیان این که دشمناننظام اسلامی باترفند هایمختلف در صددمایوس کردن مردم ازنظام هستند، یادآور شد: ملت ایران باید بداند هر چقدر که با استقامت و استواری و حضور گسترده در انتخابات شرکت کنند، دشمنان ناکام خواهند شد و اگر کوتاهی کنند، تحریم ها و فشارها افزایش می یابد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: باید معیار انتخاب رئیس جمهور همان فرمایشات مقام معظم رهبری باشد و رییس‌جمهور منتخب فرامین معظم له رافصل الخطاببداند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات شورای هایاسلامی شهر و روستا، گفت: انتخابات شوراهای شهر و روستا نباید تحت شعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد، بلکه باید در انتخاب اعضای شوراها نیز دقت بیشتری صورت گیرد.

منبع:خبرگزاری حوزه



کلمات کلیدی : نماینده ولی فقیه، در کردستان
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 92/3/11:: 10:32 صبح
نظرات ( )