سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی
با حضور در یکی از شعبات روستایی رای خود را به صندوق انداخت
خبرگزاری کردنیوز؛ نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی قبل از ظهر امروز با حضور در یکی از شعبات روستایی رای خود را به صندوق انداخت.
نماینده مردم بیجار گروس در مجلس شورای اسلامی در ساعت اولیه رای گیری با حضور
در یکی از شعبات روستایی رای خود را به صندوق انداخت. سید محمد بیاتیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بیجار بام ایران با تبریک این روز حماسی در مورد اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه ما در د نیا و نقشه های شوم دشمنان که تحریم ها نقطه اصلی آن بود ، مشارکت حداکثری مردم در این روز از اهمیت خاصی برخوردار است.

بنابراین حضور یکپارچه مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراها موجب خلق حماسه سیاسی  خواهد شد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: انتخابات این دوره در ایران اسلامی با توجه به برنامه ریزهای مدون دشمنان خارجی که تحریم ها و گرانی و نداشتن آرامش اقتصادی نتیجه آن است از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد:30 درصد مشکلاتی که در جامعه کنونی ما وجود دارد از تحریم ها می باشد،70 درصد آن از سوء مدیریت مدیران جامعه است که امیدواریم مردم ایران اسلامی با حضور خود در پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح بتوانند سرنوشت خود را رقم بزنند.

سید محمد بیاتیان در ادامه بیان داشت: پیروز اصلی عرصه انتخابات مردم هستند و با انتخاب رئیس جمهور مقتدر و اهل تعامل موجب تقویت بنیه نظام و خاری چشم دشمنان می گردنند.

وی در ادامه به خصوصیات رئیس جمهور اصلح اشاره کرد و اظهار داشت:شاخصه اصلی وی اهل تعامل و همکاری بین سه قوا است و انتظار داریم با حل مشکلات اقتصادی جامعه موجب تحقق حماسه اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

نماینده مردم بیجار در پاسخ سوال خبرنگار بام ایران که به نظر شما انتخابات به دور دوم کشیده می شود گفت:بر اساسی نظر سنجی های صورت گرفته تا عصر یروز احتمال 90 درصد انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده می شود و مشارکت مردم نیز بالای 80 درصد است.

وی در ادامه خود به حضور حداکثری مردم شهرستان بیجار در انتخابات گذشته ااشاره کرد و گفت: مردم دیار بیجار گروس با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای موجب بالا رفتن معدل حضور  در استان کردستان بوده اند و در این دوره نیز پیش بینی می شود به دلیل تجمیغع انتخابات 90 در صد مردم در انتخابات حضور پیدا کنند.

سید محمد بیاتیان در پایان گفت: حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای به عنوان مولفه اصلی تحقق حماسه سیاسی می باشد و عامل اصلی برهم زدن معادلات دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران.

منبع: بیجار بام ایران



کلمات کلیدی : بیاتیان، نماینده مجلس شورای اسلامی، خبرگزاری کردنیوز، بیجار نیوز، ریاست جمهوری، رای مردم
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 92/3/24:: 3:24 عصر
نظرات ( )