سفارش تبلیغ
صبا ویژن


فرماندار بیجار
انتخابات عرصه تحقق حماسه سیاسی ملت ایران اسلامی شد
  به گزارش خبرگزاری کردنیوز : فرماندار بیجار گفت: حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق های رای نشان داد که انتخابات عرصه تحقق حماسه

سیاسی ملت ایران اسلامی است.
حمد الله کریمی ضمن حضور در شعبه اخذ رای واقع در مسجد قائم(عج) در جمع اصحاب رسانه بیجار بیان داشت : حضور مردم در ساعات اولیه اخذ رای در شهرستان بیجار حماسی و قابل قدیر است و انتظار می رود که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی به اهمیت برگزاری انتخابات در بعد داخلی و خارجی اشاره کرد و اظهار داشت:دشمنان اسلام از ماه های گذشته برنامه ریزی های مختلفی را انجام دادند تا ملت ما را نا امید کنند و در انتخابات حضور پیدا نکنند اما ملت مقتدر ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای نشان دادند که در سرنوشت کشور خود سهیم هستند و تلاش دشمنان بی فایده است.

فرماندار بیجار افزود: به حمد الله نظام اسلامی از سال 57 به بعد روز به روز بر میزان اقتدارش افزود شده است و زمینه ساز بیداری اسلامی شده است

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پیروز اصلی انتخابات امروز مردم فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی می باشند و با حضور پر شور خود ثابت کرده اند که در هر شرایطی وفادار به اصل نظام  هستند.

کریمی ضمن تقدیر از حضور چشمگیر ملت ایران اسلامی و شهرستان بیجار در تمامی صحنه ها گفت: هر برگ رای مردم ایران اسلامی برگ زرینی بر افتخارات این مرز و بوم است.

منبع بیجار بام ایران



کلمات کلیدی : خبرگزاری کردنیوز، بیجار، فرماندار، بیجار، خبرگزاری کردنیوز
ن : خبرگزاری کردنیوز
ت : 92/3/24:: 5:30 عصر
نظرات ( )